جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عامل حمله به یک مسلمان در مسجد فلوریدا، تنها ۲۵ روز زندانی شد!

حوزه/ فرد مهاجمی که در ماه رمضان دو سال پیش به یک مسلمان در روبروی مسجدی در شهر سنت لوئیس در فلوریدای آمریکا حمله کرده و وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده بود، تنها پس از ۲۵ روز از زندان آزاد شد!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فرد مهاجمی که دو سال پیش در ماه مبارک رمضان در شهر سنت لوئیس در ایالت فلوریدای آمریکا به مسلمانی روبروی مسجد حمله کرده بود، تنها پس از گذراندن 25 روز پشت میله های زندان، آزاد شد.

تیلور مزانتی 27 ساله در سال 2016 به جرم حمله وحشیانه و نژادپرستانه به یک مسلمان در خارج از مرکز اسلامی محکوم شد و دادستان ها گفته بودند که در صورت اثبات جرایم مرتکب شده وی با حبس ابد روبرو خواهد شد. با این وجود پیش بینی ها درست از آب درنیامده و این فرد با وجود اثبات جرایمش حکم بسیار ناچیزی از قاضی دادگاه دریافت کرد.

دادگاه وی را تنها به گذراندن 30 روز در زندان و 4 سال حبس تعلیقی محکوم کرد. وی همچنین باید 9 هزار و 100 دلار جریمه پرداخت کرده و در کلاس های کنترل خشم شرکت می کرد.

به گفته معاونان کلانتر در سنت لوئیس، در 4 صبح روز 2 جولای 2016 آن ها به محل اعزام شده و فردی را در خارج از مرکز اسلامی پیدا کردند که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. دو دندان جلوی قربانی شکسته و صورتش خونین و کتک خورده بود. وی به معاونان کلانتر گفته بود که پس از جمع کردن سجاده های نماز هنگامی که برای رفتن به سمت اتومبیلش می رفته مورد حمله فرد مهاجم قرار گرفته است. این فرد نژاپرست بانی مسجد را به شدت کتک زده بود و این حمله وحشیانه توسط دوربین های مداربسته نیز ثبت شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha