پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فتح خرمشهر

حوزه/مسئول دفتر حفظ آثار و نشر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: اگر دیروز جهان آراها در برابر ظلم ایستادند، امروز سلیمانی ها و همدانی ها سینه سپر کرده اند و پرچم اسلام را زنده نگه داشته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام علی قاسمی امروز در همایش آزادسازی خرمشهر، در مسجد امام صادق(ع) بیرجند که ویژه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: اگر دیروز بنی صدرها به مردم و نظام خیانت کردند، امروز هم اگر عده ای قصد خیانت داشته باشند سرنوشت آنها بدتر از بنی صدرها خواهد بود، چون مردم ایران هوشیار و بیدارتر از قبل هستند.

وی افزود: اگر دیروز جهان آراها در برابر ظلم ایستادند، امروز سلیمانی ها و همدانی ها سینه سپر کرده اند و پرچم اسلام را زنده نگه داشته اند.

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: رزمندگان خراسان جنوبی در گردان های مالک اشتر و ابوذر در عملیات بیت المقدس حضور داشتند که 18 شهید و هفت جانباز هدیه حضور 95 درصدی رزمندگان استان در این گردان ها بوده است.

حجت الاسلام قاسمی افزود: امروز هم رزمندگان اسلام در جبهه دیگری نقش آفرینی می کنند و سوم خرداد ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه وحدت نیروهای مسلح در این عملیات باعث شد که به دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی، سوم خرداد به عنوان روز پیروزی، مقاومت و ایثارگری در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسد، خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است که رزمندگان اسلام با کمترین قوا در برابر ارتشی تا دندان مسلح پیروز شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha