جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرهنگ عبدالرضا حاجتی

حوزه/سرهنگ حاجتی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: عراق با از دست دادن خرمشهر از نظر سیاسی تکیه‌گاهش را برای مذاکره از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سرهنگ میرعبدالرضا مرادحاجتی، جانشین دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، ظهر امروز، در نشست روز مقاومت، ایثار و پیروزی به مناسبت گرامیداشت سالروز سوم خرداد، در اداره کل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه افزایش آگاهی و دانش اندوزی در جامعه سبب رشد آن به سمت خوبی ها خواهد شد، اظهار داشت: کتاب داستان و راستان شهید مطهری، انقلابی بود در آن دوران و امروز می تواند راهگشا عمده مشکلات باشد؛ چرا که کتاب های شهید مطهری اصولا در همه موضوعات و برای سنین مختلف نگارش شده اند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه ولی عصر(عج) درباره کتاب خواندن رهبری علی رغم مشغله های فراوان خاطرنشان کرد: فرهنگ کتابخوانی و استفاده از صنعت شعر برای بیان دغدغه ها در حوزه فرهنگ یکی از توجهات ویژه ای رهبری در سال های اخیر بود و تقریظ های رهبری برخی کتاب های مثل «دا» و «من زنده ام» و دیگر کتاب ها، انقلابی را در حوزه فرهنگ به وجود آورد.

جانشین دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به سالروز فتح خرمشهرگفت: رژیم بعث عراق در ۳۱ شهریور ۱۳۵۸ با تحمیل جنگ به جمهوری اسلامی نوپا و شلیک نخستین گلوله توسط صدام در کاخ الرشید به جمهوری اسلامی ایران تجاوز را آغاز و صدام اعلام کرد که ظرف 3 ساعت خرمشهر، ۳ روز خوزستان و ۷ روز جمهوری اسلامی را سرنگون می کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه با زعامت و رهبری امام و دفاع جانانه مردم عرب، بختیاری، شوشتری، دزفولی، بهبهانی و از شهرهای مختلف استان و کشور با مقاومت در سرزمین خرمشهر، ۳۴ روز در خرمشهر زمین گیر شد، عنوان داشت: عراق با از دست دادن خرمشهر از نظر سیاسی تکیه‌گاهش را برای مذاکره از دست داد و بار دیگر قدرت الهی بر کفر نشان داده شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه ولی عصر(عج) ابراز داشت: فتح خرمشهر به ما آموخت در دورانی که امکانات ما کم و دشمن با تجهیزات مدرن روبروی ما قرار گرفت، خداوند ما را در برابر همه کفر پیروز گرداند و امروز که ما صاحب قدرت و امکانات و شرایط مطلوب دفاعی هستیم، دشمن جرأت تجاوز ندارد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha