شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کودکان

حوزه/ مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه ماه مبارک رمضان میزبان زائران خردسال امام رضا(ع) می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» که از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در شمارگان 50 هزار نسخه طراحی شده، در طول ایام ماه میهمانی خدا پذیرای پاسخنامه کودکان زائر حرم مطهر رضوی است.

برگزاری مسابقات یکی از فعالیت‌های فرهنگی است که با توجه به مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر رضوی برای عموم زائران و مجاوران برگزار می شود، بنابراین امسال نیز در ماه ضیافت الله مسابقه فرهنگی کبوتران حرم طراحی شده است که سؤالات آن ها از متن مطالب بیان شده در مجله کبوتران حرم تهیه شده است.

این مسابقه ویژه کودکان 7 تا 11 سال است و کودکان زائر می‌توانند در ایام ماه مبارک رمضان با مراجعه به کیوسک‌های راهنمای زائر در صحن‌های حرم مطهر امام رضا(ع) و همچنین از طریق مراجعه به پورتال آستان قدس رضوی به نشانی razavi.aqr.ir در این مسابقه شرکت کنند.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» 30 خردادماه سال جاری است. شرکت کنندگان می توانند در طول شبانه روز پاسخنامه های خود را به سامانه ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال کنند یا در داخل صندوق ‌های مسابقات فرهنگی مستقر در حرم مطهر رضوی بیندازند.

یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، سی دی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha