شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
تصاویر/ پنجمین روز بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم(۱۲)

حوزه/ یکی از ایرادات اصلی بخش رسانه ای، واقع شدن در قسمت پِرت نمایشگاه است. پِرت از آن جهت که علاوه بر جای نامناسب، چیدمان نمایشگاه نیز به گونه ای است که بخش رسانه را به حاشیه برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن، به گفته جواد نصیری، مدیر کمیته رسانه ها امسال 18 رسانه برای نمایشگاه قرآن دعوت شده اند و برنامه های خاصی برای این بخش تدارک دیده شد.

هر چند 18 رسانه برای این نمایشگاه دعوت شدند، ولی طی چند روز گذشته سکوت خاصی بر این بخش حاکم بوده و اکثر قریب به اتفاق غرفه ها تعطیل بوده اند. رسانه های حاضر هم فعالیت خاصی از خود نشان نداده اند.

موضوع دیگر کم تحرکی یا بهتر بگوییم بی تحرکی بخش رسانه ای بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی است. این بخش شاید زیبایی بصری داشته باشد، ولی در آن هیچ برنامه خاصی همانند نشست و میزگرد از سوی مدیران برگزار نمی شود.

به طور کلی تاکنون کسب و کار این بخش کساد بوده و مسئولین ذی ربط نیز در این باره اقدام خاصی انجام نداده اند.

یکی از ایرادات اصلی بخش رسانه ای، واقع شدن در قسمت پِرت نمایشگاه است. پِرت از آن جهت که علاوه بر جای نامناسب، چیدمان نمایشگاه نیز به گونه ای است که بخش رسانه را به حاشیه برده است.

متأسفانه در جلوی بخش رسانه ای یک مانع(دیوار) سه متری واقع شده که بسیاری از بازدید کنندگان خیال می کنند این دیوار آخرین غرفه نمایشگاه است، به همین دلیل از بخش رسانه استقبال خاصی از سوی عموم مردم صورت نمی گیرد.

البته اهالی رسانه براساس رسالت خود سعی می کنند که مخاطبان خاص را به غرفه های خود دعوت کنند، ولی متأسفانه این چیدمان نادرست و غیر اصولی بخش رسانه ای را در حصار قرار داده و سبب محروم شدن مردم عادی از بخش رسانه و گپ و گفت های آن ها با اهالی رسانه شد.

امید است مسئولین مربوطه در برنامه ریزی های آینده خود به این موضوع توجه داشته و در صدد رفع آن باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha