جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غدیر

حوزه/ راه اندازی رادیو غدیر از مهم ترین اقدامات مؤسسه غدیر شناسی است. این رادیو تحت عنوان رادیو عترت در نمایشگاه پخش می شود. مطالب ارائه شده در این رادیو از کتاب «شیعه پاسخ می گوید» حضرت آیت الله مکارم شیرازی است.

امیر رهبر، مدیر روابط عمومی و سخنگوی غرفه مؤسسه غدیرشناسی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به تشریح برنامه های این مؤسسه در نمایشگاه قرآن پرداخت.

وی گفت: راه اندازی رادیو غدیر را از مهم ترین اقدامات مؤسسه غدیر شناسی است. این رادیو تحت عنوان رادیو عترت در نمایشگاه پخش می شود. مطالب ارائه شده در این رادیو از کتاب «شیعه پاسخ می گوید» حضرت آیت الله مکارم شیرازی است.

رهبر، غدیرپژوهی، خورشید هشتم، سیره نبوی، نذر غدیر، فضای مجازی، شیعه پاسخ می گوید، مباهله، کودکان، علامه امینی، لبیک یا محمد (ص)، از قدر تاغدیر، رادیو عترت، ولایت فقیه،  مهدویت، جریان های تکفیری، عرفان های نوظهور، خانواده علوی را از مهم ترین بخش های غرفه مؤسسه غدیرشناسی در نمایشگاه بین المللی قرآن برشمرد.

وی ادامه داد: پاسخگویى به سؤالات و شبهات، شناسایى خلأها و نیازها در عرصه فرق مختلف و عرفان های نوظهور از دیگر فعالیت های مؤسسه غدیر است.

مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیر، با بیان این که در غرفه مؤسسه غدیر در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن، موضوع مباهله در قالب آثار تجسمی و عینی بیان می شود، اظهار کرد: در زمینه کودک و نوجوان نیز برنامه های متنوعی توسط روحانیون و به زبان امروزی در غرفه اجرا می شود.

وی ادامه داد: در بخش لبیک یا محمد(ص) از افراد تازه مسلمان شده دعوت می شود تا به گفت وگو بنشینند. بخش حدیث بندگی نیز کتاب ارزشمند الغدیر را به افراد معرفی می کند.

رهبر کارکردهای بخش خورشید هشتم را بیان جایگاه امام رضا(ع) و بخش زندگی علوی را گسترش و ترویج فرهنگ علوی و شیعه در میان خانواده ها عنوان کرد و گفت: آیت الله شاه آبادی، رییس مؤسسه غدیر شناسی نیز برای ارتباط چهره به چهره در نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha