جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: نیروهای جبهه انقلاب باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنند تا بتوانند به رسالت خود عمل نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب شب گذشته در مراسم ضیافت افطاری که از سوی سازمان بسیج رسانه استان قزوین و با حضور اهالی رسانه برگزار شد گفت:  نیروهای جبهه انقلاب باید اتحاد و وحدت خود را تقویت و با حسن ظن با یکدیگر برخورد کنند تا بتوان کارهای خوبی را اجرا کرد.

وی با اشاره به این که اگر روحیه حق محوری در جامعه تسری یابد می توانیم بستر عدالت را محقق و نهادینه کنیم و در این میان رسانه ها نقش مهمی دارند، ادامه داد: در بحران های سیاسی ایجاد شده کنونی، خبرنگاران بسیجی مسئولیت سنگینی دارند و امروز که قلم در دست آنهاست باید حق محوری را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: فعالان رسانه باید خود را به مهارت های روز مجهز کنند تا بتوانند به رسالت حرفه ای خود عمل کرده و در اطلاع رسانی قوی شوند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: طاغوت ستیزی از دیگر ویژگی های رسانه های انقلابی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام فاطمی نسب بر بهره گیری بیشتر از فرصت های ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: یکی عوامل موفقیت ما توجه به این فرصت‌های ارزشمند در ماه مبارک رمضان  است که باید قدر بدانیم.

یادآوری می شود، تفاهم نامه ای بین خانه مطبوعات استان قزوین با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین نیز منعقد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha