جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمدی

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین با تاکید بر این که اصحاب رسانه باید حفظ وحدت و انسجام، امانت داری در رساندن خبر، جریان سازی مثبت و امیدوار کردن مردم را در اولویت قرار دهند، گفت: محور اصلی فرمایشات رهبر انقلاب درباره رسانه این است که صداوسیما و خبرنگاران در جریان خبررسانی امید را به جامعه تزریق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی در جمع اصحاب رسانه استان قزوین گفت: اگر بخواهیم جامعه رسانه ها را امین خود بداند و خبرنگاران به عنوان افراد فرهیخته محسوب شوند، باید ابتدا بتوانیم یک هم گرایی و وحدت بین خود ایجاد کنیم و قدرت تحمل و گذشت خود را بالا ببریم.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین در ادامه با بیان این که ولایت شرط امنیت و آسایش است و هرچه ما قدرشناس این نعمت باشیم برکات بیشتری را لمس می کنیم، افزود: هرچه اطاعت پذیری از ولایت بیشتر باشد، امنیت و آسایش بیشتری خواهد بود. اگر در عرصه های دیگر مثل اقتصاد مقاومتی نیز گوش به فرمان ولایت باشیم قطعا می توانیم برمشکلات فائق آییم.

وی با تاکید بر این که اصحاب رسانه باید حفظ وحدت و انسجام، امانت داری در رساندن خبر، جریان سازی مثبت و امیدوار کردن مردم را در اولویت قرار دهند  خاطرنشان کرد: محور اصلی فرمایشات رهبر انقلاب درباره رسانه این است که صداوسیما و خبرنگاران در جریان خبررسانی امید را به جامعه تزریق کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: رسانه متعهد باید در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بردارد و ولایت پذیر را در مردم تقویت کند.

وی تصریح کرد: موفقیت ها انقلاب اسلامی در سایه راهبری و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری به دست آمده است، بنابراین شکرانه خون شهدا ولایت مداری است که عاقبت بخیری را نیز به دنبال دارد.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی که توسط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ترویج شده و می‌شود، درمان دردهای جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha