جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خروج آمریکا از برجام

حوزه/ در قرآن به صراحت بیان شده که که چنانچه با دشمن همراه شوید ذلیل خواهید شد و ای کاش این متن زیبا را بر سردر کلیه وزارت خانه ها و ریاست جمهوری نصب کنند تا بدانیم که اعتماد به دشمنان راه نجات این کشور نیست، بلکه عقب ماندگی وادادگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله بخشی در محفل توسل به اهل بیت (ع) که از سوی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در دفتر وی برگزار شد، گفت:  به گفته امام خمینی (ره) آمریکا شیطان بزرگ است و همیشه در حال توطئه است حالا این توطئه می تواند از طریق وضع تحریم ها باشد یا براندازی و جنگ نرم، ولی آنچه که باید بدانیم این است که دشمن همیشه دشمن است و هیچ گاه نباید فریب لبخند او را خورد.

وی افزود: بارها مقام معظم رهبری در بیانات راهگشای خود فرمودند که نباید به دشمنان اعتماد داشته باشیم، ولی متاسفانه روحیه دلدادگی به بلوک شرق و غرب توسط عده ای در کشور استشمام می شود که باید هوشیار باشیم.

این کارشناس دینی اظهار کرد: در قرآن به صراحت بیان شده که که چنانچه با دشمن همراه شوید ذلیل خواهید شد و ای کاش این متن زیبا را بر سر در کلیه وزارت خانه ها و ریاست جمهوری نصب کنند تا بدانیم که اعتماد به دشمنان راه نجات این کشور نیست، بلکه عقب ماندگی وادادگی است.

حجت الاسلام بخشی اظهار کرد: امروز بعضی ها در کشور می خواهند این طور تعریف کنند که راه حل مشکلات کنار آمدن با دشمن است. این خلاف فرهنگ عاشورایی و آیات قرآن است، چرا که اعتماد به دشمنان و استکبار جهانی باعث شکست و خواری است.

 این محقق حوزوی  با اشاره به اینکه  به برکت انقلاب است ایران امروز در اوج قله های پیشرفت و اقتدار قرار دارد، خاطرنشان کرد: همین موفقیت ها و پیشرفت های خیره کننده   دشمنان نظام را بشدت ناراحت و عصبانی کرده است.

وی بر بهره گیری بیشتر از نور قرآن در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: یکی از اعمال پرفضیلت ماه مبارک رمضان تلاوت قرآن و انس با این کتاب آسمانی است، لذا باید خانواده ها را به این مسیر تشویق و ترغیب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha