پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فتح خرمشهر

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: روز سوم خرداد از نقاط پرافتخار تاریخ به ویژه سال‌های دفاع مقدس است که اراده، ایثارگری و مقاومت ملت ایران در آن نمایش داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در مراسم بزرگداشت سوم خرداد که در مسجد امام حسین (ع) شهرستان اقبالیه برگزار شد، گفت: سالروز فتح خرمشهر پیام‌آور عزت، پایمردی و استقامت ملت ایران است و این حماسه برای همیشه ماندگار و زنده خواهد ماند.

وی افزود: عملیات بیت‌المقدس جزء ماندگارترین و بی‌نظیرترین عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس بود که جوانان رزمنده ما با ایثار، ابتکار، ایمان و وحدت، خرمشهر را پس از 19 ماه اسارت آزاد کردند.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر، مفهوم بارز مقاومت و شاخصه مهمی برای ایستادگی در برابر دشمنان نظام اسلامی ایران است، لذا باید از این مقاومت ها و ایستادگی ها درس گرفت، چرا که هرجا مقاومت بوده، موفقیت، پیشرفت، توسعه، عزت و … را به دنبال داشته و دشمنان نیز درک کرده اند که هر زمان مردم ایران اسلامی مقاومت کنند نقشه آنها با شکست مواجه می شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تصریح کرد: روز سوم خرداد از نقاط پرافتخار تاریخ ایران به ویژه سال‌های دفاع مقدس است که اراده، ایثارگری و مقاومت ملت ایران در آن نمایش داده شد.

وی اظهار کرد: سوم خرداد و آزادی خرمشهر بیشتر از آن که یادآور یک پیروزی نظامی باشد، یادآور امدادهای عظیم الهی است که به تمام جهانیان نشان داد «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha