پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی این سازمان را جزو دستگاه های درگیر و پیگیر در حوزه آسیب ‌های اجتماعی دانست و فعالیت های آن را در جامعه تاثیرگذار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب ‌الدین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، روز پنجشنبه در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی اداره تبلیغات اسلامی شهر جدید سهند، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با دستور حضرت امام در سال ۱۳۶۰ افتتاح شد و یکی از نهادهایی است که به عنوان مولود انقلاب از آن یاد می ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گستردگی فعالیت‌ های تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ دینی و قرآنی توانسته در طول سالیان متمادی تاثیرات بسیار زیاد و مثبتی در جامعه داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تشریح کرد: تبلیغ دین، ساماندهی شئونات اجتماعی، در اختیار داشتن مجموعه‌ هایی مثل کانون مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته، هیئات مذهبی، دارالقرآن الکریم، مدارس معارف اسلامی صدرا باعث شده فعالیت‌ های تبلیغات اسلامی وسیع‌ تر شود.

وی با بیان این که تبلیغات اسلامی یکی از ۱۱ دستگاه درگیر آسیب ‌های اجتماعی است، تصریح کرد: با توجه به تاکید و پیگیری‌ های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌ های اجتماعی، تبلیغات اسلامی در این حوزه برنامه هایی را در نظر گرفته است.

حجت ‌الاسلام والمسلیمن حسینی همچنین با اشاره به پتانسیل های فرهنگی شهر جدید سهند، خاطرنشان کرد: در شهر جدید سهند پراکندگی جمعیت و تنوع جمعیتی وجود دارد و لازم است فعالیت ‌های بیش ‌تر و بهتر فرهنگی و تبلیغی در این شهر صورت بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت گسترش فعالیت های فرهنگی در شهر جدید سهند تاکید کرد و گفت: افتتاح دفتر تبلیغات اسلامی در سهند قدم اول است که سپس با کمک مدیران این شهر، در صدد گسترش آن مجموعه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha