چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی فتح الله زاده / حرم

حوزه/ در سال گذشته بیش از هزاربرنامه مختلف برای نزدیک به ۹۰ هزار زائر در کاروان های زیارتی و دوره های شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها و عفاف و حجاب برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام فتح الله زاده  با اشاره به فعالیت اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) در سال 96 اظهار داشت: روزانه افراد بسیاری در قالب اردو و کاروان های زیارتی و ... در این مکان مقدس حاضر می شوند که اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی، برنامه های متنوعی برای آنان برگزار می کند.

وی افزود: پذیرش کاروانها و اردوهای زیارتی و برگزاری ویژه برنامه های معرفتی برای کاروان ها شامل شخصیت شناسی بانوی کرامت، آداب زیارت و برنامه حرم شناسی روزانه در تمام سال به طور مستمر انجام می شود.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از هزار برنامه مختلف برای نزدیک به 90 هزار زائر در کاروان های زیارتی و دوره های شخصیت شناسی حضرت معصومه(سلام الله علیها) و عفاف و حجاب برگزار شده است.

وی ادامه داد: از نزدیک به 90 هزار نفر زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در بخش های مختلف، 49 هزار و 580 نفر آقا 38 هزار و 771 نفر خانم بوده اند.

حجت الاسلام فتح الله زاده عنوان کرد: حدود 500 کاروان زیارتی در این بخش آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) پذیرش شده اند که انجام برنامه ها یا به صورت برنامه های شخصیت شناسی و حرم شناسی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha