جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا شریعتی - استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی با بیان اینکه پیروزی‌های ملت ایران در عرصه مجاهدت و مبارزه مهم‌ترین عامل بازدارنده دشمن است، گفت: این پیروزی‌ها در شرایط فعلی که دشمن گذشته خود را فراموش کرده و بازهم فکرهای شیطانی در سر دارد می‌تواند مؤثر باشد تا دیگر فکر احمقانه دیگری به سرش خطور نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، پیش از ظهر امروز در تجمع نیروهای مسلح خرمشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به سخنان دیشب مقام معظم رهبری پیرامون شکست قطعی آمریکا، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب به‌خوبی و دقیق پیش‌بینی کرده‌اند که شکست قطعی آمریکا نزدیک بوده و با وحدت و یکپارچگی، می‌توان در عرصه‌های مختلف پیروز شد.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف در سطح بین‌الملل آثار بسیار خوبی را برجای گذاشته است، تصریح کرد: این پیروزی‌ها در شرایط فعلی که دشمن گذشته خود را فراموش کرده و بازهم فکرهای شیطانی در سر دارد، می‌تواند مؤثر باشد تا فکر احمقانه دیگری به سرش خطور نکند.

استاندار خوزستان، با بیان اینکه اتحاد و یکپارچگی رمز فتح خرمشهر بوده است، به اقدامات اخیر دولت برای توسعه‌بخشی به خرمشهر اشاره کرد و گفت: در بحث وام‌های اعتباری با سود هشت درصد از ۴۰۰ میلیارد استان خوزستان، ۶۴ میلیارد تومان به خرمشهر و آبادان برای مبحث اشتغال اختصاص یافته است.

شریعتی در پایان به دیگر اقدامات عمرانی برای خرمشهر اشاره کرد و اظهارداشت: در عرصه آب و فاضلاب شهرستان خرمشهر نیز پروژه‌هایی به مبلغ ۸۰ میلیارد تومان در حال اجراست که احداث تصفیه‌خانه خرمشهر آبادان نیز یکی دیگر از اقدامات در حوزه آب و فاضلاب بوده و إن شاءالله در سال ۹۸  افتتاح می‌شود.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha