جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 451224
۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
ابر فیاض

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین از تدوین نهایی و ساخت مستند تلویزیونی سید آزادگان با عنوان ابر فیاض خبرداد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: در سال گذشته مراحل ساخت و جمع آوری تصاویری از مرحوم حجت الاسلام ابوترابی و پدر بزرگوارشان، با همکاری بیت مکرم ایشان از سوی تیم رسانه ای حوزه علمیه استان قزوین آغاز شد و توانستیم در روز سوم خرداد که مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان است، این فیلم را آماده نماییم.

وی افزود: حوزه علمیه استان قزوین خوشبختانه در بخش رسانه توانسته آثار فاخر و ارزشمندی تهیه نماید که باید از همکاری و همدلی مدیر حوزه علمیه استان قدردانی نمود، چرا که نگاه ویژه رسانه بودن وی باعث شده بتوانیم آثار فاخری از بزرگان حوزه تهیه نماییم.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: همچنین مستند پدر معنوی که در رابطه با مرحوم آیت الله باریک بین است، در حال تدوین بوده که بعد از ماه مبارک رمضان، این مستند نیز به مجموعه آثار تولیدی حوزه علمیه استان اضافه خواهد شد.

حجت الاسلام افشار از رونمایی این مستند فاخر در سالگرد رحلت این عالم جلیل القدر در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: با همه کمبود منابع که در بخش رسانه ای حوزه علمیه قزوین وجود دارد، ولی با توکل به خدا وپشتکار تیم رسانه بازهم در صدد تولید دیگر برنامه هایی از این دست خواهیم بود.

یادآوری می شود دوازدهم خرداد ماه سال 1379، روزی  است كه روح ملكوتي اين سيد بزرگوار به همراه پدر جلیل القدرش در مسير زيارت حضرت ثامن الحجج (ع) از قفس تن جدا گشت و در جايگاه ابدي اهل تقوی آرام گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha