جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اسرا

حوزه/ حجت الاسلام رهبرپور یکی از محورهای فعالیت بنیاد اسراء در نمایشگاه بین المللی قرآن را جشنواره علمی ملکوت دانست و گفت: این جشنواره هر ساله توسط بنیاد اسراء حول محور یک موضوع برگزار می شود.

حجت الاسلام محسن رهبرپور، متصدی غرفه بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن در تشریح برنامه های این بنیاد گفت: ما امسال در دو سطح انتشارت و معاونت فرهنگی در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور پیدا کرده ایم.

وی افزود: در بخش انتشارات آثار حضرت آیت الله جوادی آملی در معرض دید عموم قرار گرفته و به فروش می رسد. در بخش معاونت فرهنگی نیز آثار معظم له شامل کتاب های چاپ شده و پرونده های علمی استخراج شده از آثار ایشان توسط مؤسسه اسراء که قابلیت تدریس براساس به روزترین متودهای آموزشی دارد به مردم معرفی می شود.

حجت الاسلام رهبرپور یکی از محورهای فعالیت بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در نمایشگاه بین المللی قرآن را جشنواره علمی ملکوت دانست و اظهار داشت: این جشنواره هر ساله توسط بنیاد اسراء حول محور یک موضوع برگزار می شود.

وی ادامه داد: موضوع امسال جشنواره ملکوت که با مشارکت نهادها و سازمان های مختلفی برگزار می شود، «روزی حلال» است که به مدت 10 شب مسابقه آن در نمایشگاه برگزار می شود.

متصدی غرفه بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با بیان این که جشنواره پایان نامه ها نیز در این غرفه برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره برای پایان نامه های دانشجویی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری که مرتبط با اندیشه های حضرت آیت الله جوادی آملی است برگزار می شود. بنیاد بین المللی اسراء در تلاش است از این افراد حمایت کند.

وی همچنین از چاپ کتاب «الگوی بازار اسلامی» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کتاب از دل بیانات حضرت آیت الله جوادی آملی استخراج شده و اکنون مراجل پایانی جاپ خود را طی می کند.

حجت الاسلام رهبرپور افزود: در این کتاب به جنبه های مختلف بازار اسلامی نگاه شده و تنها جنبه احکام و قوانین شرعی مطرح نشد بلکه آداب اجتماعی و... نیز مطرح شد که در غرفه بنیاد بین المللی اسراء در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن به این موضوع پرداخته می شود.

وی ارائه مشاوره را از فعالیت های غرفه مؤسسه اسراء در نمایشگاه قرآن برشمرد و تأکید کرد: در این بخش مشاوره های دینی، خانوادگی و... عرضه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha