شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قپانچی ، تحرک و گفتگو برای تشکیل دولت عراق را نشانه رشد مثبت و بلوغ فکری دانست و گفت: ما معتقدیم که اراده ملت عراق در انتخابات پیروز شد و این تنها تروریسم و دشمنان عراق بودند که شکست خوردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی در خطبه های نماز جمعه نجف اشرف، تحرک و گفتگو برای تشکیل دولت عراق را نشانه رشد مثبت و بلوغ فکری دانست و گفت: ما معتقدیم که اراده ملت عراق در انتخابات پیروز شد و این تنها تروریسم و دشمنان عراق بودند که شکست خوردند.

وی از تمامی فراکسیون های عراقی خواست که قبل از منافع فراکسیون خود، مصلحت عراق را در نظر بگیرند.

وی اشاره کرد: انفجار های شهر الشعله در بغداد عزم و اراده عراق را در تعقیب گروهک های تروریستی سست نخواهد کرد و ما از نیرو های امنتی می خواهیم هوشیاری خود را بیشتر حفظ کنند و برای نابودی بقایای گروهک های تروریستی تلاش بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قپانچی با اشاره به اینکه آمریکا برای برداشتن تحریم ایران شرط تعیین می کند و ایران آن را نشان حماقت و شکست آمریکا می داند، گفت: ما معتقدیم که زمان سلطه گری استکبار بر جهان به پایان رسیده است و این عصر، عصر ملت ها و اراده ی آن هاست.

امام جمعه نجف اشرف در خطبه دینی بر اهمیت دعا در ماه مبارک رمضان و عمل اعمال این ماه تاکید کرد.

وی همچنین یادآور سالروز وفات حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شد و گفت: حضرت رسول الله (ص) بسیار ایشان را یاد می کردند و مورد ستایش قرار می دادند تا جایی که برخی از زنان ناراحت می شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha