سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: چرا یک نماینده مجلس هنگام تبلیغات انتخاباتی برای رأی گرفتن به سختی تلاش می کند و وعده‌های زیادی می دهد، اما وقتی انتخاب می شود و به مجلس می رود مردم را فراموش می کند و بعضاً به سراغ منافع شخصی خود می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری، پیش از ظهر امروز در نشستی بصیرتی، در جمع بسیجیان شهر چغادک با اشاره به سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ خرداد ۱۳۵۹، گفت: نماینده مجلس به عنوان وکیل مردم باید پیگیر مطالبات مردم باشد نه اینکه بعد از رأی گرفتن، مسائل و مطالبات مردم را فراموش کند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر افزود: اگر نماینده ای به جای حل مشکلات مردم به فکر منافع شخصی خودش باشد، در مقابل مردم مسؤول است و باید پاسخگو باشد؛ ممکن است یک نماینده طوری عمل کند که دست مردم به او نرسد، ولی باید به فکر روزی باشد که خدا حق مردم را از او خواهد گرفت.

وی از مطالبات اصلی امام راحل از نمایندگان مجلس، رسیدگی به مستضعفان و محرومان دانست و ابراز داشت: نماینده امروز مجلس باید قدری وجدان خودش را به کار بگیرد و بیاندیشد که واقعاً چقدر به فکر محرومان است و چقدر برای حل مشکلات مردم وقت می گذارد.

حجت الاسلام خدری اظهار داشت: چرا یک نماینده مجلس هنگام تبلیغات انتخاباتی برای رأی گرفتن به سختی تلاش می کند و وعده‌های زیادی می دهد، اما وقتی انتخاب می شود و به مجلس می رود مردم را فراموش می کند و بعضاً به سراغ منافع شخصی خود می رود.

مدیر حوزه علمیه بوشهر ادامه داد: امروز مردم ما گرفتار مشکلات اقتصادی هستند و مقام معظم رهبری هم مکرر فرموده‌اند، اخیراً هم در دیدار مسئولان نظام نسبت به مسائل اقتصادی اشاره کردند، در آغاز تشکیل این مجلس هم مسأله اقتصاد مقاومتی را از مهمترین مسائل برشمردند، اما متأسفانه نمایندگان مجلس به خوبی این مسائل را پیگیری نمی کنند تا یک مسأله تبدیل به معضل و بحران می شود و دشمن هم از آن سوء استفاده می کند.

وی بیان داشت: مجلس باید پیگیر مطالبات مردم از دولت باشد نه اینکه جرأت حرف زدن در مقابل وزیر نداشته باشد، اگر نماینده پیگیر نبود، دولتی‌ها هم خیالشان راحت باشد، همین معضلات و بحران‌هایی به وجود می آید که مکرر با آن مواجه هستیم؛ یعنی مواردی که قشرهای مختلف مردم اعتراض هایی می کنند که بخشی از آن به حق است ولی دشمنان از آن سوءاستفاده می کنند و بحران و شورش ایجاد می کنند.

حجت الاسلام خدری در مورد نقض برجام هم اشاره‌ای به سخنان رهبر معظم انقلاب کرد و گفت: معظم له پاسخ قاطعی به غرب دادند و شروطی برای ادامه برجام با کشورهای اروپایی بیان کردند که دولتمردان باید به این سخنان بیشتر توجه کنند که اگر توصیه‌ های رهبر عزیز در موارد مختلف به خوبی عمل می شد ما امروز قطعاً وضعیت بهتری داشتیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha