جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اقدام به موقع در دفاع از نبوت و ولایت از ویژگی برجسته حضرت خدیجه (س) بود، چرا که اگر انسان به موقع از ولایت دفاع نکند حادثه های عظیمی مانند عاشورا در جامعه رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع معاونین ومدیران مدارس علمیه قزوین، با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه(س) در سخت ترین شرایط با پیامبر(ص) همراهی کردند.

وی اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) ازدواج با کسی را پذیرفت که به تعبیر قرآن، در آیه هشت سوره مبارکه ضحی، از نظر مالی هیچ در اختیار نداشت.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اقدام به موقع در دفاع از نبوت و ولایت از ویژگی برجسته حضرت خدیجه(س) بود، چرا که اگر انسان به موقع از ولایت دفاع نکند حادثه های عظیمی مانند عاشورا در جامعه رخ می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: حضرت خدیجه(س) دین خدا را یاری کرد، در زمانی که دین اسلام چند یار بیشتر نداشت و حضرت خدیجه(س (یکی از یاران بود، این بانوی بزرگوار، ولی خدا و ارزش‌های دین خدا را یاری کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به بیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در هفته گذشته پرداخت و بیان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها خطاب به مسئولین و مردم بیانات راهگشا و ارزشمندی بیان فرموده اند که باید در اولویت جدی مسئولین قرار گیرد، چرا که هر وقت گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب بوده ایم موفق شده ایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha