جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رحلت حضرت خدیجه

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: امروزه که استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای بحران آفرینی و ایجاد مشکلات معیشتی به کار می برد، و حضرت خدیجه (س) الگویی برای ماست که در برابر همه سختی ها، بر ارزش های دینی و انقلابی خود اصرار بورزیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی در مراسم محفل انس با قرآن در مسجد خاتم الانبیا(ص)، ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) گفت: رسول اکرم(ص) فرمود حضرت خدیجه(س) در زمانی که  هیچ کس کنار من نبود، در عبادت، خدمت و مجاهدت همراه من بود.

وی افزود: خدیجه کبری(س) قبل از اسلام بانوی ثروتمندی بود که وقتی ایمان آورد، در زمانی که رشد و پیشرفت اسلام نیاز به تامین مالی داشت تا امت اسلامی تشکیل شود، تمام ثروت خود را بدون چشمداشت در این راه صرف کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: بر مسلمانان لازم است اگر امکاناتی دارند که اسلام برای رشد و شکوفایی به آن نیاز دارد، دریغ نکنند و صادقانه در اختیار کسانی قرار دهند که برای دین تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام این بانوی بزرگوار را بایکوت کردند و هنگام تولد حضرت فاطمه(س) هیچ کس حاضر نشد به او کمک کند، اما حضرت خدیجه(س) مشکلات را تحمل کرد و از ارزش ها و آرمان های خود دست برنداشت.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: بالاترین حکم خدا، حکم ولایت است و براین اساس باید به ولی زمان خودمان اقتدا کنیم، چرا که اقتدا به ولی زمان، انسان را در مسیر تقوا قرار می‌دهد.

وی در پایان گفت: امروزه که استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای بحران آفرینی و ایجاد مشکلات معیشتی به کار می برد، و حضرت خدیجه(س) الگویی برای ماست که در برابر همه سختی ها، بر ارزش های دینی و انقلابی خود اصرار بورزیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha