جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 451397
۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: یکی از پیچید‌ه‌ترین و ظریف‌ترین آزمون‌ها، آزمون ولایتمداری است که امروز رمز موفقیت وبرون رفت از مشکلات در کشور، تبعیت محض از رهبری است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی امروز در نشست بصیرتی جمعی از طلاب مدارس علمیه قزوین، گفت: امروز باید اتکای ما به ولایت فقیه باشد، چرا که ما باید همواره گوش به فرمان ایشان باشیم و بدانیم تا زمانی که مردم  و مسئولین پشت سر رهبری باشند، بیشترین عنایت خدا نیز شامل حالشان خواهد شد.

 وی اظهار کرد: مردم ما در طول این چهار دهه، دشمنی‌ها و توطئه دشمن را بارها تجربه کرده و می‌دانند که آنها هیچگاه خواهان خوبی ما نیستند؛ بلکه ما با آنها دشمنی مبنایی داریم و تا زمانی که بر اصول خود باشیم، این دشمنی نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مصطفایی به دیدار مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اشاره نمود و بیان کرد: مسئولین باید با دل و جان این موارد را بپذیرند، چراکه ممکن است نفعی در آن باشد که آنها متوجه نشوند، ولی رهبری با اشراف کاملی که دارند، این موراد را درک می‌کنند.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، گفت: یکی از پیچید‌ه‌ترین و ظریف‌ترین آزمون‌ها همین آزمون ولایتمداری است که امروز رمز موفقیت و برون رفت از مشکلات در کشور، تبعیت محض از رهبری است.

وی با تاکید بر این که در عصر غیبت، تنها در همین دوره بود که ما شاهد برپایی حکومت الهی به رهبری امام راحل(ره) و رهبر عظیم‌الشان انقلاب بودیم، خاطرنشان کرد: با نگاهی به این تاریخ 1000 ساله غیبت در می‌یابیم که هرگاه مردم در تبعیت از ولی‌فقیه جمع شدند، به نتایجی معجزه‌گون رسیده‌اند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: در حاكميت اسلامی، هماهنگ كننده و سياست‌گذار اصلی نظام طبق قانون اساسی، ولی‌فقيه است و تخلف از فرمان او نيز در حكم تخلف از فرمان خدا و امام زمان(عج) محسوب می‌شود.

وی ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) عنوان کرد: بانوی بزرگ مکه که از نظر ثروت و مال در کمال ناز و نعمت و آسایش بود، از زندگی اشرافی و تجملات و اموال بسیار و عزت ظاهری، چشم پوشید و همه را برای پیشبرد اهداف عالی شوهر عزیزش داد و در کنار همسرش در سخت‌ترین شرایط، زندگی نمود و او را یاری کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha