جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان

پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با پیام آیت الله العظمی مظاهری و با حضور استاندار، شهردار و مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و جمعی از اهالی و فعالین عرصه قرآن آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان،پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، امروز در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در کنار پل تاریخی شهرستان افتتاح شد و تا یازدهم خرداد برپاست.

برگزاری همایش قرآن و خانواده، کتابت قرآن با حضور اساتید و هنرآموزان انجمن خوشنویسان، برگزاری یادواره شهدای قرآنی و تجلیل از خانواده آنها، شب شعر آیینی به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور شاعران، محفل انس با قرآن با حضور قاریان و گروه‌های تواشیح و همخوانی بین‌المللی همراه با تجلیل از فعالان قرآنی شاخص از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

از دیگر برنامه های این نمایشگاه، اجرای نمایش‌های قرآنی بصورت میدانی و خیابانی، اجرای طرح وقف قرآن و مفاتیح‌الجنان و اهدای قرآن نفیس به زوج‌های جوان است.

این نمایشگاه با حضور ۱۵۰ غرفه دار قرآنی از جمله حوزه علمیه خواهران اصفهان، مراکز و نهادهای قرآنی چون دارالقرآن کریم، مرکزتحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha