جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صادقی

حجت الاسلام صادقی از میزبانی اصفهان در سال ۹۸ برای مسابقات مرحله ای کشوری قرآن خبرداد و بر امر برنامه ریزی و هماهنگ نهادهای مربوطه خاصه شهرداری و استانداری اصفهان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی در جمع خبرنگاران و در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان همواره به عنوان استانی با غنای معنوی و دینی شناخته می شود.

وی با بیان اینکه اصفهان در دوران دفاع مقدس  با داشتن 6 درصد از جمعیت کشور بیش از 10درصد از آمار شهدای جنگ تحمیلی را دارا است، گفت: حضور بدون وقفه رزمندگان اسلام از دیار اصفهان متاثر از آموخته های قرآنی جوانان بود.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه اصفهان افزود: اخیرا آزمون بزرگ حفظ قرآن در سراسر کشور برگزار شد که اصفهان توانست با شرکت بیش از 29 هزار نفر در این آزمون کشوری، رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

وی بیان داشت: این حضور پرشور و چمگشیر در این آزمون و دیگر مناسبت های قرآنی نشان از عمق نفوذ قرآن در بین مردم دین دار و ولایت مدار اصفهان دارد، لذا می طلبد که نهادهای مربوطه خاصه شهردرای اصفهان و استانداری نسبت به تقویت این عرصه تلاش مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام صادقی ابراز کرد: براین اساس باید خبر خوش انتخاب میزبانی اصفهان در سال 98 برای مسابقات قرآنی کشوری را به همشهریان داد، امسال استان مرکزی میزبانی این دوره از مسابقات قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: استاندار هر استان رئیس برگزاری مسابقات قرآنی کشوری می باشد که شایسته و بایسته است استانداری اصفهان همراه با همت شهرداری و موسسات قرآنی برنامه ریزی دقیقی به منظور برگزاری باشکوه و حضور فعالانه و موثر در مسابقات داشته باشند.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه اصفهان تصریح کرد: سال گذشته اوقاف 6 هزار  جلد قرآن کریم را برای مناطق محروم و مکان های مورد نیاز وقف کرد و به همت مردم در سال گذشته در طول مدت نمایشگاه قرآن و عترت 3 هزار جلد قران مجید وقف شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha