پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی در دیدار با فرماندهان و روسای كلانتری ها

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر این که اهداف شهدا بر زمین مانده است، گفت: یقین بدانید اگر شهدا بودند و مدیریت می کردند نه تنها مشکلی نداشتیم بلکه مشکلات دنیا را هم حل می کردیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با دست اندرکاران نمایشگاه «از حرا تا حرم»، اظهار داشت: شما کار بزرگی را انجام می دهید اما یک کار مشروط است که اگر شرایط آن حاصل شود یک بحث و اگر نشود بحث دیگر است.

وی افزود: همه باید توجه کنیم که شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا کسانی بودند که در راه هدف دست از همه چیز کشیدند، اما هدفشان همچنان روی زمین است، گفت: اینکه ما می گوییم و توصیه مقام معظم رهبری به این است که شهدا فراموش نشوند، مسئله همین است که شهدا به ما و یادمان و نمایشگاه نیاز ندارند، اما هدفشان همچنان روی زمین است، لذا نمایشگاه باید به صورتی برگزار شود که هدف شهدا را حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه انواع و اقسام کارهایی که می شود باید در راستای اهداف شهدا باشد، گفت: اگر ما بتوانیم اینگونه کار را انجام دهیم، این شبهه که در شرایط اقتصادی و رکود ایجاد شغل بر نمایشگاه اولویت دارد که مطلب درستی هم است، برطرف می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر ما بتوانیم با زبان هنر هدف شهدا را به مخاطبین نه تنها تفهیم کنیم، بلکه به گونه ای عمل شود که مردم به صحنه بیایند کار درست انجام شده، چراکه ریشه مشکلات ما اقتصادی نیست، بلکه فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه این کشور که از جهات مختلف غنی است و در سطح جهان پیشرفته است، گفت: یقین بدانید اگر شهدا بودند و مدیریت می کردند نه تنها مشکلی نداشتیم، بلکه مشکلات دنیا را هم حل می کردیم.

وی درخصوص نمایشگاه «از حرا تا حرم» گفت: نمایشگاه شما به این نیست که یاد شهید فلانی زنده بماند، شهدا هرگز به چنین چیزی نیاز ندارند، اما اگر بتوانید در راستای اهداف آنها حرکت کنید، کار درست انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: اگر در راستای اهداف شهدا حرکت کنید، باید جامعه را از رکود فکری و فرهنگی و غفلت در بیاورید و واقعا به یاد جایگاه شهدا بیاندازید و مردم و دولت به معنای عام به صحنه بیایند و عمل قوی داشته باشند، در این صورت مشکلات اقتصادی حل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در قانون شکنی ها، اختلاس ها، حقوق های نجومی و ... است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیشنهاد می کنم زمانی را تنظیم کنید و مستندات تاریخی موضوعات را به دست آورید و بعد تبلیغ کنید که نمایشگاه براساس مستندات اجرا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دست های مرئی و نامرئی در محیط های مختلف برای زیرپا خالی کردن جامعه، قانون را بی اعتبار می کنند، گفت: هر کشوری رشدش با قانون انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همانطور که یک نفر وسط بیابان راه را گم کند از قطب نما استفاده می کند، قانون فطرت هم قطب نماست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha