شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حجت الاسلام منصوری گفت: مسئولان باید موانعی که بر سر راه تولید و تولیدکنندگان وجود دارد را بر طرف کنند تا تولیدکنندگان با خیالی آسوده به تلاش برای ساخت کالای با کیفیت همت گمارند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»ه در همدان، با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات اقتصادی مردم، گفت: نزدیک به یک دهه است که مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها مسئله اقتصاد را پیش بینی می کنند. طرح این مطلب از طرف حضرت آقا نشان از جایگاه این موضوع در نزد ایشان و اهمیت رفع مشکلات اقتصادی مردم دارد.

وی افزود: یکی از راه حل های مهم برای برون رفت از مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور  موضوع حمایت از کالای ایرانی است. امسال بر خلاف سال های گذشته رهبر معظم انقلاب نه تنها مسئولان بلکه مردم را نیز مخاطب قرار دادند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: اگر ملت ایران از کالای ایرانی استقاده کند و به سمت استفاده از کالاهای خارجی نروند و مسئولان مربوطه نیز حمایت خود را برای رسیدن به این هدف دریغ نکنند، می توان به آینده روشن امید داشت.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: مسئولان باید موانعی که بر سر راه تولید و تولیدکنندگان وجود دارد را بر طرف کنند تا تولیدکنندگان با خیالی آسوده به تلاش برای ساخت کالای با کیفیت همت گمارند.

وی خاطر نشان کرد: تولید کنندگان نیز باید به تولید کالای با کیفیت بپردازند تا در بازارهای جهانی با محصولات دیگر رقابت کنند و با تولید بیشتر زمینه ساز اشتغال جوانان ایرانی شوند.

حجت الاسلام منصوری در پایان گفت: مردم به دنبال کیفیت بالاتر هستند، لذا تولید کنندگان وظیفه دارند تا نهایت تلاش خود را برای ساخت کالای استاندار به بهترین نحو انجام دهند و این نیازمند یک مدیریت جهادی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha