پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام درودی

حوزه/ معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش پرورش ابراز کرد: همکاری‌های این دو نهاد، موجب آشنایی بیشتر دانش آموزان با قرآن و عترت و نمود رفتارشان در جامعه است.

حجت‌الاسلام حسین درودی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران و در بازدید از غرفه حوزه علمیه خراسان، با بیان این که کتاب‌های لحظه‌های نورانی برای مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم محصول مشترک حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش در این نمایشگاه است، گفت: امیدواریم محصولاتی از جنس همکاری‌ها در قالب کتاب، پایان نامه و فعالیت های دیگر در سنوات آتی بیشتر دیده شود.

معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش پرورش با اشاره به فعالیت مدارس آینده‌سازان در خراسان گفت: همکاری‌های حوزه‌علمیه و آموزش و پرورش موجب آشنایی بیشتر دانش آموزان با قرآن و عترت و نمود رفتارشان در جامعه است بنابراین باید به این مهم بیشتر پرداخت.

حجت‌الاسلام درودی پیشنهاد داد: فعالیت مشترکی پیرامون تربیت اسلامی و دروس قرآن، دینی، تاریخ و ادبیات که آمیخته با آموزه های قرآن و عترت آل الله است، آغاز شود تا شاهد رفتار اسلامی دانش آموزان در خانواده، محله، اوقات فراغت و حتی ارتباط نوجوانان با جامعه خود باشیم.

وی افزود: با توجه به همکاری‌های حوزه علمیه خراسان با آموزش و پرورش، انتظار می‌رفت بخشی از غرفه به نمایش فعالیت‌های این ستاد تعلق یابد تا باعث آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با آموزه‌های قرآن و عترت شود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha