پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدی قایینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به ضرورت مدارا در بین مسلمین به ویژه در بازار، گفت: همه مردم به ویژه بازاریان باید با مشتریان و هم نوعشان با مدارا رفتار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی قایینی استاد سطح عالی حوزه علمیه همدان، امروز در نشست سبک زندگی اسلامی حوزه علمیه همدان گفت: سازمان ملل و غربی ها از انسان و انسانیت بی خیر هستند و متاسفانه عده ای به دنبال راهکار های غلط غرب هستند.

استاد حوزه علمیه همدان ابراز داشت: روایات اهل بیت(ع) حاکی از مطالب عمیقی است که محققان جهانی بعد از 1400 سال به تازگی به بخش هایی از دستورات اسلامی رسیده اند.

وی ادامه داد: حقوقی که سازمان ملل برای حیوانات قرار داده، اسلام مبین در 1400 سال گذشته بیان کرده است و متاسفانه ما از تعالیم اسلامی غافل شده ایم و دنبال غرب رفته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی قایینی با اشاره به اهمیت مدارا با مومنان اظهار داشت: خدای تعالی افرادی که با دیگر مومنان مدارا می کنند را دوست می دارد، زیرا خدای تعالی خود اهل وفق و مدار است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مدارا در بین مسلمین به ویژه در بازار، گفت: همه مردم به ویژه بازاریان باید با مشتریان و هم نوعشان با مدارا رفتار کنند.

استاد حوزه علمیه همدان در پایان بیان داشت: خدای تعالی همه جهان را برای استفاده انسان خلق کرده، به همین سبب اگر انسان تقوای الهی داشته باشد، همه چیز اعم از حیوانات و غیر آن در اختیار بشر قرار می گیرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha