پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: وقتی دشمنان انسجام مردم در نماز جمعه را می بینند، فکر تسلط را از ذهن خود دور می کنند و این نشان از اهمیت این فریضه سیاسی عبادی دارد و باید با برگزاری آن، پیوند اعتقادی و اجتماعی مردم بیش از گذشته تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در حاشیه مراسم اربعین امام جمعه فقید شهرستان آبیک با حجت الاسلام میرامینی، امام جمعه این شهر گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از برگزاری نمازهای جمعه وحشت دارند، افزود: وقتی دشمنان انسجام مردم در نماز جمعه را می بینند، فکر تسلط را از ذهن خود دور می کنند و این نشان از اهمیت این فریضه سیاسی عبادی دارد و باید با برگزاری آن، پیوند اعتقادی و اجتماعی مردم بیش از گذشته تقویت شود.

وی اظهار کرد: نماز جمعه یکی از مهمترین سنگرهایی است که می توان بهترین کارهای فرهنگی که همانا گسترش ارزش های دینی و اسلامی است، را در آن انجام دادو این فرصت مناسبی برای گسترش ارزش های دینی و اسلامی محسوب می شود، چرا که وجود اقامه این نماز است که تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان نقش بر آب می شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: نماز جمعه به عنوان قرارگاه وحدت آفرین و آگاهی بخشی جامعه است که خوشبختانه امروز ملت ایران نه تنها در این استان ولایتمدار بلکه در سراسر کشور نمازههای جمعه باشکوه فراوان در شهرها برگزار می شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: در بستر وحدت و همدلی می توان گام های خوبی برای رشد و توسعه جامعه برداشت و در این بین تفرقه هیچ جایگاهی ندارد و به این دلیل ما معقتد هستیم تقویت نماز جمعه تقویت نظام اسلامی را به همراه دارد.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: برنامه ریزی در طول سال و برگزاری جلسات منظم و هفتگی برای اعضای ستاد نماز جمعه باید در اولویت قرار گیرد، چراکه نماز جمعه یک تریبون مردمی بوده و باید تلاش کنیم که این نماز را هر هفته باشکوهتر از هفته های قبل برگزار نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha