سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
​اقدامات نژادپرستانه اسرائیل، مشابه داعش و القاعده است

حوزه/ یکی از مقامات شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» اخیرا در اقدامی شجاعانه، ضمن محکوم کردن جنایات ارتش اسرائیل، اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را با جنایات تروریست های داعش و القاعده مقایسه کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، درحالی که انتقاد از رژیم صهیونیستی در ایالات متحده آمریکا حتی توسط مسلمانان کار دشواری می باشد، یکی از اعضای سازمان حقوق مدنی مسلمانان در این کشور، اخیرا در سخنرانی «ضداسلام هراسی» مستقیما ارتش اسرائیل را محکوم کرده و اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را با جنایات تروریست های داعش و القاعده مقایسه کرده است.

در همایش «به چالش کشیدن اسلام هراسی در رای من» که توسط شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» در لس آنجلس برگزار شد، در اقدامی شجاعانه، حسین آیلوش مدیر اجرایی این شورا ضمن انتقاد از برنامه های به ظاهر «مبارزه با تروریسم» آمریکایی ها، جنایات ارتش اسرائیل در نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

آیلوش طی سخنانی گفته است: وزارت امنیت ملی آمریکا به طور گسترده و مشخصا مسلمانان را هدف قرار داده است درحالی که حامیان برتری نژادسفید در آمریکا افراط گرایان واقعی هستند که تروریسم و خشونت خانگی را در ایالات متحده ترویج می دهند.

ارتش اسرائیل، هم راستا با داعش و القاعده عمل می کند

وی سپس ارتش اسرائیل را با داعش و القاعده هم راستا دانست و گفت: آیا می دانید که هر سال صدها کودک آمریکایی یهودی به ارتش اشغالگر اسرائیل می پیوندند؟ هیچ کس تاکنون برنامه نظارتی و پیشگیرانه برای مقابله با این وضعیت وخیم ترتیب نداده است که در آن سالانه صدها کودک به ارتشی می پیوندند که یکی از بزرگترین ارتش های مرتکب شونده جرایم جنگی در جهان است. این درحالی است که مسلمانانی که هرساله به داعش والقاعده می پیوندند بسیار اندک است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha