جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرحوم آیت الله مهمان نواز

حوزه/مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی از حضور تولیت آستان قدس رضوی در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز در بجنورد خبر داد.

حجت‌الاسلام اصغر قدیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: تولیت آستان قدس رضوی در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در بجنورد حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، روز چهارشنبه 9 خرداد سال جاری در مرکز استان و در آستان مقدس امام‌زاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) ساعت 17:30 برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قدیمی ادامه داد: این مراسم همراه با جزء خوانی قرآن کریم آغاز می‌شود و ثواب تلاوت یک جزء قرآن کریم به روح بلند و ملکوتی آن عزیز سفرکرده هدیه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به مرثیه‌سرایی در این مراسم توسط مداحان برجسته استانی پس از تلاوت قرآن کریم، گفت:  تولیت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم به ایراد سخن خواهد پرداخت.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان این که بار دیگر مردم خراسان شمالی، با حضور گسترده خود در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز این وفاداری و قدرشناسی را نشان خواهند داد، خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس خراسان شمالی، در مراسم تشییع و ترحیم  آیت‌الله مهمان‌نواز، با حضور گسترده و ابراز تأثر از درگذشت آن عالم مجاهد، نشان دادند مردمی باوفا و قدردان هستند.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده چهار دوره مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری بر اثر بیماری و کهولت سن بعدازظهر یکشنبه دوم اردیبهشت امسال در سن 92 سالگی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha