جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ض

حوزه/مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان نقش روحانیت شیعه از اواخر غیبت صغرا به بعد را کلیدی دانست و گفت: همان‌طور که روحانیت از ابتدا تاکنون پرچم‌دار و علمدار ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) و دین اسلام بوده است در مقطع فعلی نیز با تبعیت از ولایت‌فقیه و مراجع تقلید در رسانده دین خدا به مردم و یاری‌رساندن انقلاب رسالت خود را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، به رسالت سنگینی که روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه در مقطع فعلی در رساندن انقلاب اسلامی ایران به گوش جهانیان دارند اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل افزایش پیچیدگی دشمنی دشمن و نفاق در جامعه بین‌الملل، مبلغین حوزه‌های علمیه وظیفه‌دارند از فرصت طلایی ماه مبارک رمضان از حضور گسترده مردم در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها در رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان استفاده نمایند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، با بیان اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب روز بروز توسعه پیدا می‌کند، تصریح کرد:خارج شدن یک‌جانبه رئیس‌جمهور امریکا از برجام و اینکه کشورهای اروپایی به دلایل مختلف اعلام می‌کنند که در برجام می‌مانیم سناریوی جدید علیه کشورمان است.

وی به ظرفیت‌های بسیار بالای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، نظامی، فرهنگی و دینی کشورمان اشاره کرد و افزود: دولتمردان و مسئولین باید زیرساخت‌های این ظرفیت‌ها را در کشور نهادینه و محکم کنند تا بتوانیم به وعدهای الهی دست پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه از تشرهای سران استکبار هیچ‌گونه واهمه‌ای نداریم، خاطرنشان کرد: نظامی که با گذشت چهل سال از عمرش و مردمانی که هشت دفاع مقدس را با پیروزی پشت سر گذاشتند و دشمنی استکبار را تجربه کرده‌اند به برکت قرآن و مکتب اهل‌بیت (ع) قاطعانه در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و دشمنان را همانند همیشه در سناریوهایشان شکست خواهند داد.

وی، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید همگان را در برابر مشکلات به صبر توصیه کنند، به بی‌اثر دانستن هزینه‌های بسیار زیادی که استکبار برای براندازی نظام اسلامی ایران نموده اشاره کرد و گفت: هرچند آینده از آن جمهوری اسلامی است، ولی نباید مسئولین از ظرفیت‌های داخلی و جوانان باهوش و توانمند کشورمان غافل باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، به فرمایش مقام معظم رهبری که خرمشهرها در پیش است اشاره کرد و افزود: همان‌طور که هشت سال جنگ را جهادی پشت سر گذاشتیم و به نتیجه رسیدیم در مقطع فعلی نیز می‌توانیم با استفاده از دستاوردهای عظیم کشورمان به نصرت الهی دست پیدا کنیم.

وی، رسالت سپاه در مقابل توطئه‌های دشمنان را عمل به منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: تمام نشست‌های بصیرتی در رده‌های مقاومت بسیج در راستای تبیین منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دشمن است.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: مربیان و هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان بحث استکبارستیزی و دشمن‌شناسی را در رده‌های مقاومت تبیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه تبیین حمایت از کالای داخلی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری را در سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم، گفت: اگر بخواهیم استقلال و آزادی، رونق کار، تولید و اشتغال خودمان را حفظ کنیم باید محصولات داخلی مصرف کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان نقش روحانیت شیعه از اواخر غیبت صغرا به بعد را کلیدی دانست و گفت: همان‌طور که روحانیت از ابتدا تاکنون پرچم‌دار و علمدار ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) و دین اسلام بوده است در مقطع فعلی نیز با تبعیت از ولایت‌فقیه و مراجع تقلید در رسانده دین خدا به مردم و یاری‌رساندن انقلاب رسالت خود را حفظ کنند.

وی، با بیان اینکه دشمنان در هیچ زمانی حتی در عصر اهل‌بیت (ع)، زمان مشروطیت و نهضت‌های دیگر اجازه ندادند که پرچم انقلاب به دست روحانیت شیعه بیفتد، گفت: امروز که مدال افتخار پرچم‌داری انقلاب به دست روحانیت اسلام است باید تمام تلاش آن‌ها در رساندن این پرچم به دست صاحب اصلی‌اش مهدی موعود (عج) باشد.

حجت‌الاسلام احمدی، با تأکید بر اینکه گروه‌های سیاسی باید در محور ولایت‌فقیه حرکت کنند، ولایت‌فقیه را رمز ترقی و موفقیت دانست و گفت: با توجه به اینکه ولایت‌فقیه تنها محوری است که می‌تواند انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کند و به سرمنزل مقصود برساند، لذا تمام گروه‌های سیاسی باید با حفظ وحدت در محور ولایت‌فقیه دین خدا و انقلاب را یاری کنند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha