پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کلاس

حوزه/ تابستان امسال کلاس‌های قرآن در رشته های حفظ و قرائت و تحقیق، اوایل تیر ماه برای طلاب مشتاق استان برگزار خواهد شد، لذا علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام به مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) شهر ایلام مراجعه کنند.

سجاد طهماسبی از طلاب فعال قرآنی و مدرس کلاس حفظ  قرآن کریم حوزه علمیه ایلام در گفتگو با خبرنگار «حوزه» گفت: امسال با همت مدیر حوزه  علمیه استان برای سومین سال متوالی توانسته ایم برای طلاب علاقه مند کلاس قرآن در رشته های حفظ قرآن کریم و قرائت و تحقیق برگزار کنیم و این کلاس ها مورد استقبال  طلاب قرار گرفت و به صورت میانگین، طلاب توانسته اند قریب به ۱۰ جزء را حفظ نمایند.

وی در ادامه افزود : با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام ویژه به انس با قرآن و کسب معارف قرآنی، طلاب حوزه  علمیه استان در این خصوص باید برای آموزش علوم قرآنی پیش قدم باشند.

این فعال قرآنی با اشاره به اینکه ما باید در ماه رمضان کاستی ها و فاصله‌ها ایجاد شده بین خود و قرآن را جبران کنیم تا درهای فهم معارف الهی به روی همگان باز شود، گفت: در تابستان امسال کلاس‌های قرآن در رشته های حفظ و قرائت و تحقیق، اوایل تیر ماه برای طلاب مشتاق استان برگزار خواهد شد، لذا علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام به مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha