پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۱۴

حوزه/ مسئول ستاد برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد اصفهان از اعزام اعزام ۲هزار و ۶۰۰ نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد و اظهار کرد: امام راحل اسلام انقلابی و اسلام ناب را در زندگی و اخلاق خود پیاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، از اعزام اعزام ۲هزار و   ۶۰۰ نفر  به مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد و اظهار کرد: امام راحل اسلام انقلابی و اسلام ناب را در زندگی و اخلاق خود پیاده کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل پس از رحلتشان هم هنوز در اذهان و افکار داری جایگاهی رفیع است، گفت: اخلاص سراسر وجود امام راحل را فراگرفته بود، هر اقدام و تصمیمی که می گرفتف برای خدا بود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ابراز کرد:  دلیل ماندگای امام  راحل، ایمان، توکل و اخلاص در مسیر انقلاب بود. امام مسیری را ترسیم کرد که به اشخاص  وابسته نیست.

وی با اشاره به اینکه عامل موفقیت امام راحل در احیای دین، اعتقاد راسخ به آیه شریفه «ان تنصرو الله ينصركم» است، تصریح کرد: امام راحل،  انقلاب اسلامی را نعمت عظیم الهی می دانست و به مردم  استقامت در برابر مشکلات و به مسئولین  قدردانی از مردم را توصیه می کرد.

عسگری عنوان کرد: تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل، آشنایی جوانان با آرمان های انقلاب از جمله وظایف ما در این زمانه است؛ امام راحل با انقلاب، مردم را از ذلت  و حقارت رها کرد، برای شناسایی حضرت امام باید به صحیفه نور و وصیت نامه الهی سیاسی ایشان مراجعه کرد.

وی، امام راحل در وصیت نامه خود از عبارت «با قلبی مطمئن و دلی آرام » استفاده کردند، افزود: کسی می تواند چنین ادعایی در سفر به آخرت کند که ذوب در خداوند باشد. امام راحل دین را به واسطه انقلاب اسلامی در دنیا احیا کرد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد اصفهان افزود: بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل امسال در روز 13 خرداد ماه 9.30 صبح  با سخنرانی حجت الاسلام مهدی نیلی پور، در گلستان شهدا برگزار می شود، همچنین عصر 14 خرداد ویژه برنامه ای به مناسبت 15 خرداد در سالن صداو سیما با حضور پیشگامان انقلاب، با سخنرانی حجت الاسلام ملکی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه اصفهان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تبیین اندیشه ها و  آرمان حضرت امام (ره)،  و تقارن این ایام با لیالی قدر، در 10 مسجد شاخص اصفهان  همچون مسجد حکیم، مسجد امام، مسجد الغفور، مسجد سید و... جلسات با موضوع اندیشه ها و ارزش های انقلاب برنامه ریزی شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال مصادف با 18 خردادماه مقارن با 23 ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha