سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام موسوی

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: روحانیون سربازان امام زمان (عج) هستند و خدمت رسانی به سربازان حضرت افتخار بسیار بالایی است که نصیب مسئولان مرکز خدمات شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برگزار شد، گفت: استان قزوین و مردم با بصیرت و ولایتمدار این شهر، در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری چشمگیری داشته که نمونه آن شهدای والا مقام و ارزشمندی نظیر شهید رجایی، شهید بابایی و مرحوم ابوترابی را تقدیم این خاک بر آمده از خون شهدا کرده است.

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور افزود: این شهر مهد پرورش وتربیت عالمان بزرگواری نظیر مرحوم آیت الله باریک بین و مرحوم آیت الله شالی است که باید همیشه قدردان خدمات این عالمان جلیل القدر باشیم.

وی اظهار کرد: مرحوم آیت الله باریک بین نمونه تقوا، اخلاق شایسته، مخلص و وفادار به مسیر انقلاب امام و رهبری بودند و سالها در این منطقه خدمات بی نظیر و ماندگاری از خود به یادگار گذاشتند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: نمونه دیگر این عالمان در  شهر دارالمومنین مرحوم ابوترابی فرد بود که توانست با روحیه  بالا و صبر ومقاومت مثال زدنی، همراه و همدل اسرای ایرانی در بند زندان های رژیم بعثی باشد که به خوبی دشمن را در آن شرایط سخت به زانو در آورد.

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور حضور در مرکز خدمات حوزه را افتخار بالایی دانست و اظهار کرد: روحانیون سربازان امام زمان(عج) هستند و خدمت رسانی به سربازان ایشان افتخار بسیار بالایی است که نصیب مسئولان مرکز خدمات شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه بر بهره گیری بیشتر از ماه مبارک رمضان تاکید و بیان کرد: در روزهای باقی مانده از این ماه شریف باید تلاش کنیم که ثمره ارزشمندی از خدای تبارک و تعالی دریافت نماییم.

 حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان ضمن ابلاغ پیام رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، از 5 سال تلاش مخلصانه حجت الاسلام توسلی نژاد قدردانی و برای حجت الاسلام صفی خانی مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین آرزوی موفقیت کرد.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha