پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: بسیاری از نیروهای انقلاب محصول جلسات قرآنی هستند که به برکت انقلاب اسلامی تشکیل می‌شوند و اکنون‌که با گذشت چهار دهه این نظام اسلامی تثبیت‌شده، مردم انتظار دارند که این جریان همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی صبح امروز در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی قم در سالن محراب حرم مطهر، ترویج دین اسلام را از اهداف و بایسته‌های برگزاری چنین جلساتی دانست و افزود: ما باید بتوانیم گسترش سبک فضائل اخلاقی را در پرتو این جلسات داشته باشیم.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به دیگر دیدگاه‌ها در برگزاری جلسات شورای توسعه قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: باید بتوانیم در مسیر بسترسازی و کاربردی کردن نتایج حاصل از تلاش‌های قرآنی در سطح استان گام‌های مؤثر و تأثیرگذاری برداریم.
وی مبلغ و چهره قرآنی بودن مقام معظم رهبری را فرصت خوبی برای توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: باتوجه به فرصت‌های موجود در راستای ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی، باید تلاش همه‌جانبه‌ای را در این راستا در پیش بگیریم و در این مسیر کادرسازی کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: بسیاری از نیروهای انقلاب محصول جلسات قرآنی هستند که به برکت انقلاب اسلامی تشکیل می‌شوند و اکنون‌ که باگذشت چهار دهه این نظام اسلامی تثبیت‌ شده، مردم انتظار دارند این جریان همچنان ادامه داشته باشد.
وی ضرورت ساماندهی جلسات قرآنی و انتقال تجربیات به نسل امروز را موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: اگر این کار صورت گیرد، جلسات شورای توسعه قرآنی جلسه‌ای کاربردی و موردنظر مقام معظم رهبری خواهد بود.
امام‌جمعه قم ابراز کرد: اعتقاد ما این است که وقتی رهبر معظم انقلاب از این جلسات رضایت داشته باشند، قطعاً ولی‌عصر(عج) نیز رضایت خواهد داشت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha