پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم نظری پور

حوزه/ آسیب های اجتماعی به یک مقوله بسیار مهم در جامعه تبدیل شده و بنیان خانواده ایرانی را تهدید می کند و باید از همه پتانسیل ها برای پیشگیری از این مهم استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،خانم بتول نظری پور جلسه کارگروه عفاف و حجاب که در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد گفت: یکی از وظایف بانوان فرهیخته این است که باید نسبت به آسیب های  ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد باید با دقت بیشتری برای کاهش این آسیب ها حرکت کنند و برنامه های موثری برای مقابله با این پدیده داشته باشند.

وی افزود: دشمنان با روشهای جدیدی برای تضعیف باورهای دینی و آسیب رساندن به فرهنگ اسلامی برنامه ریزی کرده اند و ما هم باید تلاش کنیم با راهکارهای عملی با عزم جدی گامهای بلندتر برای مقابله با این هجمه ها برداریم.

وی اظهار کرد: آنچه از اهمیت بالاتر ی برخوردار است، رابطه متقابل میان آسیب‌ها در ابعاد گوناگون است. به این معنا که برخی از این آسیب‌ها خود ام‌الامراض یا مادر آسیب‌ها تلقی می‌شوند و در سایر حوزه‌های اجتماعی هم اثر منفی خواهند گذاشت.

 خانم نظری پور تصریح کرد: آسیب های اجتماعی به یک مقوله بسیار مهم در جامعه تبدیل شده و بنیان خانواده ایرانی را تهدید می کند و باید از همه پتانسیل ها برای پیشگیری از این مهم استفاده کرد.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین گفت: یکی از وظایف بانوان فرهیخته این است که باید نسبت به آسیب های اجتماعی و فرهنگی حساس باشند و برای کاهش این آسیب ها راهکار ارائه کنند.

وی اظهار کرد:  آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف شکل دیگر به خود می گیرد برای نمونه ممکن است اعتیاد در منطقه ای موضوع بیشترین جرایم را به خود اختصاص دهد اما در منطقه دیگر طلاق بیشتر از دیگر آسیب های اجتماعی وجود داشته باشد، بنابراین نیاز است تا با شناسایی درست آسیب های اجتماعی بومی و منطقه ای و با آگاهی کامل به مبارزه و حل با آنها بپردازیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha