پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای مسلمین لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان دخالت آشکار و ظالمانه آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و تلاش آنها برای محکوم کردن نیرو های مقاومت را محکوم کرد و گفت: آمریکا به جای محکوم کردن مقاومت، باید رژیم جنایتکار اسرائیل را محکوم کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،  تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای دخالت آشکار و ظالمانه آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و تلاش آنها برای محکوم کردن نیرو های مقاومت را محکوم کرد و گفت: آمریکا به جای محکومیت نیروی مقاومت، باید رژیم جنایتکار و ظالم اسرائیل را محکوم کند که روزانه مرتکب قتل می شود و ملت فلسطین را در محاصره قرار می دهد.

تجمع علما از تمامی کسانی که در جلوگیری از صدور تصمیم ظالمانه شورای امنیت سهم داشتند به ویژه اتحادیه روسیه که امروز در کنار ملت فلسطین ایستاده و از سوریه دفاع می کند، تشکر کرد.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مصاحبه اخیر خود بر تداوم عملیات پاکسازی کشور از تکفیری ها تاکید کرد و خواستار خروج نیرو های آمریکا، فرانسه و ترکیه از سوریه شد و گفت: سوریه قدرتی دارد که با آن می تواند رژیم صهیونیستی را سر جایش بنشاند.

علمای لبنان در بیانیه خود این موضع گیری را ارج نهادند و آن را برخواسته از ملت دانستند.

تجمع علما افزود: ما به توافق های آمریکایی ترکیه ای در خصوص اوضاع سوریه با دیده تردید نگاه می کنیم و معتقدیم که آن ها نه حق دارند در سوریه بمانند و نه اینکه برای تسلط بر این منطقه یا منطقه دیگر هماهنگی کنند.

علمای لبنان در خصوص مسائل داخلی، خواستار تشکیل هر چه زودتر دولت جدید و کاهش شروط شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha