جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضازاده با بیان این که طی این سال ها ۵۰ هزار نفر در برنامه های مؤسسه قرآن و نهج البلاغه شرکت کرده اند، عنوان داشت: تاکنون ۵۰۰ حافظ کل توسط مؤسسه تربیت شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی رضازاده، مؤسس و رئیس مؤسسه قرآن و نهج البلاغه کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، گفت: این مؤسسه از سال 80 آغاز به کار کرده است.

وی افزود: مؤسسه قرآن و نهج البلاغه در تمامی استان ها دارای شعبه است و تاکنون 17 دوره مسابقات سراسری برگزیدگان شعب مختلف این مؤسسه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده با بیان این که طی این سال ها 50 هزار نفر در برنامه های مؤسسه قرآن و نهج البلاغه شرکت کرده اند، عنوان داشت: تاکنون 500 حافظ کل توسط مؤسسه تربیت شد.

وی ادامه داد: دوره های مؤسسه به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود. یکی از دوره های مؤسسه کارشناسی و کارشناسی ارشد ویژه حافظان است.

رئیس مؤسسه قرآن و نهج البلاغه کشور همچنین از حضور در فضای مجازی خبر داد و یادآور شد: به دنبال برگزاری دوره های مجازی هستیم و تاکنون 110جلسه صوت و متن آماده شده است.

وی، برگزاری هشتمین دوره مسابقات ملی حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، آموزش حفظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه به صورت غیر حضوری(تلفنی) و برگزاری دوره های آموزشی آمادگی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد را از برنامه های مؤسسه قرآن و نهج البلاغه برای سال 97 برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده در پایان اضافه کرد: در سال جاری برنامه های دیگر همانند برگزاری دوره یکساله حفظ کل قرآن و حفظ کل نهج البلاغه به صورت شبانه روزی را ویژه خواهران خواهیم داشت.

انتهای پیام/

313/43

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha