پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضوی

حوزه/ امام جمعه بستان آباد كار و تلاش اقتصادی نماد قدرت هر مملكت است و گفت: داشتن اقتصادی كارآمد و نيروی نظامی قوی در يک كشور دو مولفه قدرت در دنيا محسوب می شود.

حجت الاسلام سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب با اهمیت برشمردن مساله اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: امروز دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، توجه به مقوله اقتصاد، تولید و معیشت مردم بوده و براین اساس، نامگذاری امسال بر پایه اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ۱۰سال متوالی بر توجه به اقتصاد و تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی تاکید دارند، افزود: کم لطفی در توجه به منویات رهبری باعث شده اکنون شاهد برخی گستاخی های دشمنان و استکبار علیه کشورمان باشیم.

امام جمعه بستان آباد تاکید کرد: امام خمینی (ره) به حق فرمودند: «تمام گرفتاری های ما از آمریکاست»، عینیت کلام امام راحل بعد از ۴۰ سال هنوز هم برای ما روشن است.

حجت الاسلام رضوی اظهار داشت: مردم ایران هر وقت در مسیر ولایت حرکت کرده اند شاهد پیشرفت در عرصه های سیاسی و بین المللی بوده اند و امروز نیز باید با عملی کردن اقتصاد مقاومتی، خود را در برابر تحریم ها و توطئه های دشمنان بیمه کنیم.

وی با اشاره به اینکه كار و تلاش اقتصادی نماد قدرت هر مملكت است، خاطرنشان کرد: داشتن اقتصادی كارآمد و نيروی نظامی قوی در يک كشور دو مولفه قدرت در دنيا محسوب می شود.

حجت الاسلام رضوی بيش از ۱۲ سال است كه منويات مقام معظم رهبری متوجه فعاليت های اقتصادی است، اظهار داشت: اگر كشوری بخواهد عزتمند و با قدرت تمام در عرصه های جهانی قرار بگيرد بايد در عرصه های اقتصادی كار و تلاش كند.

امام جمعه بستان آباد امنيت را رأس هرم توليد و توسعه و پيشرفت كشور عنوان كرد و افزود: به بركت انقلاب اسلامی و در سايه دين و معنويت امروز پيجيده ترين توطئه ها با قدرت و امنيت تمام خنثی می شود.

وی همت و تلاش مضاعف كارگران و فعالان در عرصه های توليد را خواستار شد و گفت: در كنار كار از توجه به مسائل دينی و معنويت غفلت نكنيد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha