جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ اختتامیه بخش نهاد ها و دستگاه های بیست و ششمین نمایشگاه قرآن برگزار شد و برترین های هر بخش تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اختتامیه برترین های بخش دستگاه ها و نهادهای این دوره از نمایشگاه قرآن در محل سالن همایش کمیته دانشگاهیان و با حضور مسؤلین برگزار شد.

حجت الاسلام سید حمید حسینی معاون اجرایی نمایشگاه قرآن در این مراسم اظهار کرد: خدا شاکریم توفیق خدمت به قرآن را عنایت کرد و متاسفیم از این که یکی از بهترین بخش های نمایشگاه را زودتر از دست می دهیم.

وی افزود: امیدواریم حرکت جدید در شیوه برگزاری نمایشگاه و برنامه محوری آن برداشته شده، برای سال آینده زمینه ساز یک تحول بزرگ باشد و ان شا الله در طول سال بتوانیم با برنامه ریزی بهتر و کامل تر این مجموعه را به بهترین نحو سامان بدهیم.

معاون اجرایی بیست و ششمین  نمایشگاه قرآن گفت: از همه کمیته ها به ویژه حوزه علمیه و مسؤلین این بخش که خالصانه حضور پیدا کردند و ظرفیت های حوزه علمیه را به ظهور رسانند کمال تشکر را داریم.

در ادامه این مراسم محمدرضا پورمعین مدیر بخش دستگاه ها و نهادها با بیان این که مردم کشور در سال، ۸۴ هزار تومان برای نوشابه، ۱۱۰ هزار تومان برای سیگار، ۵۰ هزار تومان برای لوازم آرایشی و ... هزینه می کنند افزود: در عین حال سهم کتاب سالانه نفری 2500 تومان و سهم قرآن کمتر از 500 تومان است و این رقم نشان می دهد باید توجه بیشتری به این موضوع کرد.

گفتنی است: در بخش دستگاه‌های دولتی و با توجه به طرح و ایده‌های نوین رتبه نخست به طرح آیه‌های محبوب من، رتبه دوم به طرح مسابقات تیمی وزارت بهداشت در بخش دانشگاهی به مدیرت دکتر بحرالعلوم و رتبه سوم به طرح مشاوره‌های مذهبی حوزه به مدیریت علیرضا فراهانی رسید.

همچنین بخش فعال با توجه با ارزیابی ناظران٬ در بخش کمیته‌های حوزوی رتبه نخست به مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و رتبه دوم به موسسه جامعه الزهرا(س) رسید.

در بخش بهترین بخش مشارکت مردم و نهادهای مردمی، رتبه اول به موسسه تبیان، رتبه دوم مشترکا به موسسه بنیاد امامت و جامعه القرآن کریم و رتبه سوم به موسسه نورالمجتبی و در بخش دانشگاهی بهترین غرفه دانشگاه علامه طباطبایی و رتبه دوم مشترکا به دانشگاه فرهنگیان و فنی حرفه‌ای رسید.

در کمیته نهاد های عمومی و دولتی رتبه اول به ستاد امر به معروف و نهی از منکر، رتبه دوم به بخش قرآن و سلامت وزارت بهداشت به مدیریت دکتر بحرالعلوم و رتبه سوم مشترکا به آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha