جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هنرمندان قرآنی

حوزه/ همزمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هنرمندان رشته های مختلف هنری به عرضه آثار هنری و قرآنی خود در نمایشگاه می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در بخش های هنری نمایشگاه قرآن، هنرمندان رشته های مختلف ضمن عرضه آثار نفیس و ارزشمند قرآنی خود به مخاطبان، به طور مستقیم با علاقه مندان رشته های هنری و قرآنی ارتباط برقرار می کنند و ضمن راهنمایی آنها، فرصت آشنایی مخاطبان با نحوه خلق آثار را از نزدیک فراهم می کنند.

 

بنابر این گزارش، غرفه معرق راگا به سبک حضرت عبدالعظیم حسنی، غرفه منبت کاری، نقاشی تصویر شهدا، خوشنویسی کوفی و مشبک، خطاطی از جمله غرفه هایی است که با حضور اساتید برجسته این رشته ها در نمایشگاه قرآن، از بازدیدکنندگان علاقه مند به رشته های هنری استقبال می کنند.

 

 

آموزش و آشنایی کودکان با قرآن کریم در نمایشگاه قرآن

آموزش و آشنایی کودکان با قرآن کریم از طریق غرفه های ویژه کودکان در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن به شیوه های مختلف انجام می شود.

از جمله غرفه هایی که در نمایشگاه قرآن با استقبال مخاطبان روبرو شده غرفه های ویژه کودکان است. در این غرفه ها ضمن تنظیم و تزئین غرفه ها با رنگ ها و طرح های جذاب، برای کودکان میز و صندلی هایی برای حضور کودکان در این غرفه ها و کشیدن نقاشی با محتوای دینی و قرآنی تعبیه شده است.

 

همچنین در این غرفه ها کتاب هایی ویژه کودکان با موضوعات مختلف از جمله کتب دینی که به آشنا کردن کودکان با مسائل دینی می پردازد عرضه می شود.

بخش «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» ویژه کودکان از دیگر برنامه های برخی از غرفه های کودک نمایشگاه قرآن است .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha