جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ شیخ عبدالله صالح بیان کرد: امام راحل مسئله قدس را به همه مسلمانان عرضه کرد تا همگان بتوانند به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، شیخ عبدالله صالح، در تجمع همبستگی با قدس شریف و ملت فلسطین در مسجد امام صادق(ع) تهران گفت: امام راحل بیان فرمودند که قدس شریف قبله اول مسلمین و حرم دوم مسلمانان است؛ این دیدگاه امام راحل نسبت به مساله قدس همان دیدگاهی است که قرآن کریم به آن اشاره می کند؛ امام(ره) مساله قدس را به همه مسلمانان عرضه کرد تا همگان بتوانند به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: در این ایام از طریق روزنامه ها و اخبار و رسانه ها، تظاهرات بازگشت مطرح شده است که این مساله مسئولیت ما را نسبت به قدس بیشتر می کند و ما نیز باید در این عرصه به وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

این مجاهد بحرینی اظهار کرد: زمانی که شهدا، در مقابل ما به زمین می افتند، باعث افزایش مسئولیت بر گرده ما می شود و باید این مسئولیت رابه سرانجام برسانیم؛ این تحولات ما را به حقیقت این پیام الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مطمن تر می کند که تا 25 سال دیگر، اثری از اسرائیل نخواهد بود.

شیخ عبدالله صالح تصریح کرد: پایان یافتن اسراییل در آینده در پیش روی ما است و باید در این عرصه مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهیم؛ باید وظیفه خود رادر این عرصه که همان زمینه سازی ظهور است به خوبی انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha