پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام خمینی

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام برنامه‌ های بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد را در مرکز استان اعلام کرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در اطلاعیه ای آورده: بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را در حالی برگزار می‌کنیم که جمهوری اسلامی آماده می شود تا در بهمن ۵۷ جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان اسلام و ایران برگزار کند.

امروز نام و یاد امام(ره) به پایمردی رهبر معظم انقلاب اسلامی زنده‌تر و حیات‌بخش‌تر از همیشه در ایران، منطقه و جهان زنده است و خط مبارک امام(ره) چون مشعلی فروزان فرا راه میلیون ها مسلمان و نیز آزادیخواهان جهان می‌باشد.

بنابراین می‌طلبد تا هر ساله یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نهایت شکوه و عزت گرامی داشته شود و با اجرای برنامه های پرمحتوا و به دور از تکرار و موازی کاری در راستای ادای دین خود به امام راحل تلاش کنیم.

امسال در سطح نقاط مختلف استان ایلام همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) نیز برگزار خواهد شد.

این مراسم در شهر ایلام ساعت 18:30 عصر فردا دوشنبه 14 خرداد در محل مسجد مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار می‌شود.

از عموم مردم فهیم استان دعوت می کنیم تا با حضور انقلابی و معنا دار خود در آیین های بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام(ره) ضمن اعلام وفاداری به این شخصیت تاریخ ساز به جهانیان بفهمانند که تحت هیچ شرایطی از دفاع از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دست بر نخواهند داشت .

همچینن همزمان با این مراسم، سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 و یاد و خاطره 37 شهید بمباران هوایی 15 خرداد سال 62 شهرستان ایلام نیز گرامی داشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha