شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار امام جمعه بجنورد با پرسنل ارتش

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: زمزمه هایی از انحلال و یا جابجا شدن تیپ شهید دلجویان ارتش مستقر در مرکز استان خراسان شمالی شنیده می‌شود، اما این مسئله خسارت و ظلمی بزرگی به مردم استان خراسان شمالی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در دیدار شماری از مسئولان ارتش استان، اظهار داشت: زمزمه هایی از انحلال و یا جابجا شدن تیپ شهید دلجویان ارتش مستقر در مرکز استان خراسان شمالی شنیده می‌شود، اما این مسئله خسارت و ظلمی بزرگی به مردم استان خراسان شمالی است.

وی با بیان اینکه تیپ شهید دلجویان ارتش لنگری برای امنیت استان خراسان شمالی است، افزود: ارتش در کشور ما پشتوانه‌ای قوی و مهمی برای ایجاد امنیت در کشور و یکی از نیروهای مقتدر برای نگهبانی و نگهداری از مرزها است.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به خدمات تیپ شهید دلجویان مستقر در مرکز استان خراسان شمالی، گفت: حضور تیپ شهید دلجویان تأثیرات خوبی بر اقتصاد، حمل‌ونقل و بازار این استان داشته است و به‌وسیله حضور جمع کثیری از سربازان و کارکنانی که در این تیپ مشغول به خدمت هستند، اقتصاد این منطقه شکوفا شده و به گردش افتاده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: مسئولان و مردم استان باید به هر نحو ممکن از بروز این مسئله جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: اقداماتی از سوی مسئولان استان برای عدم انحلال و یا جابجایی این تیپ صورت گرفته و لازم است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری صورت بگیرد، تا صدای مردم خراسان شمالی به گوش مسئولان برسد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: تیپ شهید دلجویان ارتش، یک تیپ پر سابقه و بومی است و باید در این استان مستقر باشد، تا امنیت منطقه برقرار بماند و مردم از مزایای حضور آن برخوردار شوند.

وی تأکید کرد: یکی از مزایای حضور تیپ 130 ارتش در مرکز خراسان شمالی این است که جوانان این استان می‌توانند در استان خودشان خدمت سربازی را انجام دهند و مجبور به طی مسافت‌های طولانی نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد: با اقداماتی که از سوی مسئولان انجام‌شده و خواهد شد و با تدابیری که مردم استان خواهند اندیشید، ان شاء الله بتوانیم جلوی انحلال یا جابجا شدن تیپ شهید دلجویان ارتش را بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha