جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهارت های زندگی

حوزه/مسئول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشي مهارت‌های زندگي ویژه کودکان طلاب و اساتید و روحانیون برادر و خواهر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام امید رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: اداره فرهنگي حوزه علميه خراسان شمالي در تابستان 97 اقدام به برگزاري دوره آموزشی مهارت‌های زندگي ويژه كودكان 7 الي 12 سال نموده است.

وی افزود: طلاب و اساتيد و روحانيون برادر و خواهر كه مايل به ثبت‌نام فرزندان (پسر و دختر ) خود هستند، برای اطلاعات بيشتر به مدارس علمیه استان و يا به واحد فرهنگي مديريت حوزه علميه استان مراجعه نمايند.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه دوره آموزشي مهارت‌های زندگي در قالب 24 جلسه کاربردی برگزار می‌شود، گفت: زمان شروع کلاس‌ها از 30 خرداد امسال است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش قرآن، زبان انگلیسی، کلاس‌های ورزشی، شنا، آمادگی جسمانی، تنیس، ژیمناستیک، نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، آشنایی با هنرهای نمایشی و رسانه، آموزش مهارت‌های زندگی، انتقال مفاهیم دینی در قالب بازی و سرگرمی، کامپیوتر و isdl مقدماتی از جمله این کلاس‌های آموزشی است که برای فرزندان طلاب، اساتید و روحانیون حوزه علمیه استان برگزار می‌شود که 60 درصد نیز برای خانواده طلاب و روحانیون تخفیف دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha