جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام رضاع

همزمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از مخاطبان علاقه مند به «نذر بهشتی» برای حرم مطهر رضوی ثبت نام به عمل می آید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، «نذر بهشتی» نام طرحی است که زائران حرم مطهر امام رضا(ع) از راه دور و نزدیک می توانند در این نذر مشارکت کنند.

 این طرح شامل وقف و نذر قرآن کریم برای حرم مطهر رضوی و زائران است و از روش های مختلف قابلیت اجرا دارد.

علاقه مندان به انجام نذر بهشتی در نمایشگاه قرآن می توانند با پرداخت مبلغی برای اهداء و نذر قرآن در حرم امام رضا(ع) مشارکت داشته باشند.همچنین با مراجعه به دفاتر نذورات حرم مطهر رضوی و یا شماره گیری کد دستوری در تلفن همراه #8* و سامانه وقف و نذر رضوی به آدرس https://nazr.razavi.ir مراجعه و یا به شماره حساب 8130221281 به شناسه واریز 2230 بانک ملت شعبه آستان قدس رضوی در این طرح مشارکت داشته باشند.

شایان ذکر است؛ سنت حسنه وقف اقدام فرهنگی و یک صدقه جاریه است و ارزش و اهمیت مضاعفی دارد و افراد می توانند این نذر را به نیت گذشتگان خویش انجام دهند.

گفتنی است؛ بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا روز ۱۴خرداد ماه در مصلی تهران، آماده استقبال از علاقه مندان فرهنگ و مفاهیم قرآنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha