چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مختاری

حوزه/امام جمعه موقت بیرجند از مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی خواست تا از مکتب علی گونه امام خمینی(ره) درس بگیرند.

حجت الاسلام محمدحسین مختاری در گفت وگو با خبرنگار حوزه در بیرجند، ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: زنده کردن نام و یاد امام راحل روحیه انقلابی و بصیرت افزایی را تقویت می کند.

وی، شجاعت، بصیرت و انقلابی گری را از ویژگی های برتر امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: در صورتی که روحیه انقلابی گری زنده بماند، دشمنان نمی توانند آسیبی به جامعه اسلامی بزنند.

فرهنگ عزت و مقاومت همواره پیروز است

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: تعطیلی 14 و 15 خردادماه سبب می شود که آرمان های انقلاب و امام(ره) و همچنین تفکر سیاسی امام راحل بازخوانی شود و مردم بدانند که فرهنگ عزت و مقاومت همواره پیروز است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه امام خمینی (ره) با شرایط و امکانات کم و با دست صد در صد خالی انقلاب کرد، گفت: هم اکنون ایران اسلامی یک کشور مقتدراست که داری روحیه مقاومت بالایی است.

وی گفت: هم اکنون جامعه اسلامی با وحدت و مقاومت بالایی که دارند و با این شرایط نظامی خوب، دشمن را مأیوس کرده است.

هرچه در حاشیه عمل کنیم، دشن پرروتر می شود

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دشمن و داعش، ایران را به عنوان یک قدرت پذیرد باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کنیم.

حجت الاسلام مختاری گفت: هر چه در شرح و در حاشیه عمل کنیم دشمن پرورتر می شود.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) همواره یار محرومان و فقرا بود چراکه توده مردم و همین محرومان و مستضعفان جامعه با دست خالی توانستند شاه را از مملکت بیرون کنند.

مسئولان کشور دست از خارج و استکبار بکشند

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: امروز مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی باید از تکیه به خارج و استکبار دست بردارند و امید آنها به خدا و مردم باشد چرا که این توده مردم هستند که مانند آتشفشانی می توانند انقلاب را حفظ کنند.

حجت الاسلام مختاری، تقارن شدن رحلت امام خمینی(ره) را با لیالی قدر را داری پیامی دانست و گفت: مهمترین پیام شب های قدر و رحلت امام راحل علی گونه رفتار کردن است، همانطور که امام خمینی(ره) علی گونه عمل کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) آرمان های حضرت علی(ع) را محقق و در خور بصیرت و شجاعت امام علی(ع) جامعه اسلامی را هدایت کرد.

امام جمعه موقت بیرجند در پایان از مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی خواست تا از مکتب علی گونه امام خمینی(ره) درس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha