پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام خمینی(ره) را بزرگترین منادی اسلام ناب محمدی در عصر حاضر دانست که هنوز هم پیام و نگاه ایشان در دنیا بسیار موثر و نافذ است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ابراز داشت: امام راحل شخصیت بسیار برجسته و کم نظیری بود که علاوه بر مرجعیت دینی شیعیان، اصلاح گر جامعه بشری بود که مولفه ها و شاخصه های اسلام ناب محمدی (ص) را برای مردمان عصر کنونی به خوبی تبیین و ترویج کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی و اسلام پابرهنگان و مستضعفان را متفاوت از اسلام آمریکایی و اسلام متحجران و لیبرال ها و مرفهان بی درد می دانست و تاکید می فرمود که هنر اصلی آن است که ترویج دهنده اسلام ناب محمدی (ص) باشد. 

این استاد حوزه همچنین با اشاره به این که اسلام آمریکایی و شیعه لندنی مورد حمایت استکبار جهانی و مطابق خواست صهیونیست ها و لیبرال ها و نظام سلطه است، گفت: امام (ره) با آن هوشمندی و درایت و بصیرت بالایی که داشتند به وضوح خطر این جریانات را برای اسلام ناب درک کرده و خطرات را به آحاد مردم به ویژه روحانیون و دانشگاهیان و نخبگان متذکر می شدند تا مبادا در دام اسلام آمریکایی و اسلام التقاطی مورد خواست غرب و آمریکا بیفتیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha