پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ غرفه های عفاف و حجاب نمایشگاه بین المللی قرآن کریم-۳

در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن طرح ملی«نذر حجاب»، تعویض چادر کهنه با چادر مشکی نو اجرا شد و مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بخش عفاف و حجاب  نمایشگاه  در روز های پایانی شاهد حضور چشمگیر بانوان و بازدیدکنندگان است.

یکی از طرح هایی که در این بخش  بسیار از آن استقبال گردید طرح ملی «نذر حجاب» بوده است که توسط سه شرکت داخلی اجرا می شود.

اسدالله سلیمانی به عنوان یکی از مجریان این طرح در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به اهداف معنوی، نه صرفا مادی، می‌خواهیم هر بانویی که قصد خرید چادر از بهترین نوع و کیفیت را دارد به راحتی و با کمترین قیمت آن را خریداری کند و برای این کار چادر کهنه را با چادر نو تعویض می‌کنیم که در مجموع به صورت نیم ب‌ها برای مشتری تمام می‌شود.

وی با بیان استقبال از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن، افزود: این استقبال در صورتی بوده است که تبلیغات مناسبی صورت نگرفت و اگر تبلیغ بیشتری انجام می گرفت استقبال بیشتر از این بود که در این راستا گله ما از مسؤلین نمایشگاه این است که چرا اجازه تبلیغ بخش عفاف و حجاب را در شبستان مصلی ندادند.

مدیر عامل برند حجاب گستر یکی از سه اجرا کننده طرح نذر حجاب تصریح کرد: در این راستا تناقض هایی را شاهد هستیم که از طرفی برنامه ها و همایش های متعدد برای حجاب و عفاف برگزار می کنند و از طرف دیگر وقتی محصولات عفاف و حجاب را در یک جا جمع  و با قیمت مناسب عرضه می کنیم آنگونه که باید ما را یاری نمی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha