جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسلمانان بیرمنگام به بی خانمان های شهر افطاری می دهند + تصاویر

حوزه/ اعضای خیریه اسلامی «بنیاد توسعه بیرمنگام» در انگلستان در ایام ماه مبارک رمضان صدها بسته غذای گرم میان نیازمندان و بی خانمان های شهرشان توزیع می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از iambirmingham، گروهی از مسلمانان شهر بیرمنگام در انگلستان، که در ایام مختلف سال از جمله عید کریسمس و عید پاک به بی خانمان ها غذا می دادند، در روزهای ماه مبارک رمضان نیز در سرتاسر شهر بسته های غذایی میان نیازمندان و بی خانمان ها توزیع کردند.

داوطلبان بنیاد توسعه بیرمنگام هر هفته ماه رمضان در مرکز شهر گردهم جمع می شوند تا آب و غذا میان مستمندان و بی خانمان ها پخش کنند.

بسته های غذایی حاوی برنج گرم پخته شده و گوشت بوده و به صدها نفر از کسانی که هر روزه از کنار باجه های آن ها عبور می کردند غذا دادند. این سازمان خیریه به ثبت رسیده در بیرمنگام تمرکز قوی بر روی کمک کردن و خدمت به بی خانمان ها دارد. آن ها با همکاری مسجد محلی، اقدام به نصب چادرها و جمع آوری داوطلبان کرده و در حالی که خوراک داغ و آماده برای خوردن به بی خانمان ها می دادند، مقداری غذای آماده نیز در اختیار آن ها قرار دادند.

این بنیاد  همچنین بانک غذای خارجی مسجد را نیز اداره کرده تا از آمادگی این بانک غذایی برای دادن غذاهای کنسرو شده و فاسدنشدنی به نیازمندان در تمامی ایام سال اطمینان حاصل کند.

شهاب سید بنیانگذار بنیاد توسعه بیرمنگام ضمن قدردانی از تمامی داوطلبانی که برای این رویداد همکاری داشته اند و  یک خیریه غیراسلامی دیگر که به آن ها کمک کرده، گفت: به محض اینکه دیروز به اینجا رسیدیم عده زیادی از قبل منتظر ما بودند. و الحمدالله 50 جعبه از غذای مرغ و برنج داغ در عرض کمتر از 15 دقیقه که اینجا بودیم پخش شد.

گفتنی است اعضای بنیاد بیرمنگام هر جمعه و شنبه، ساعت 7:30 پیش از افطار، روبروی میدان پگ جمع شده و در هنگام غروب خورشید به مردم غذا می دهند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha