سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت امام راحل قله بلندی از معنویت، علم، اخلاق، عرفان و انقلابی گری هستند که از فراز این قله، چشمه های زیادی جوشیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و در جمع مردم روزه دار شهرستان تاکستان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست. امروز هم امام راحل بدون اخلاق، عرفان، سیر و سلوک، معنویت و علم ایشان شناخته نخواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود: حضرت امام راحل یک شخصیت احیاگر و مصلح بزرگ بودند، به گونه ای که فلسطین برای آزادی خود از دست رژیم غاصب صهیونیستی، نیازمند اندیشه نورانی امام راحل است، جنبش های مقاومت و کشورهای اسلامی برای اینکه در مقابل صهیونیسم و استکبار جهانی بایستند ناگزیر باید از مبانی و اندیشه های فکری و معنوی حضرت امام راحل استفاده کنند.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان به دنبال برنامه ریزی و توطئه برای جهان اسلام هستند و باید با الگوگیری از امام راحل برای این کشورهای در معرض تهدید و خطر، بویژه از نظر فرهنگی برنامه داشته باشیم و طلاب و حوزه های علمیه باید متناسب با آرمان های امام راحل برای آنها برنامه داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت امام راحل قله بلندی از معنویت، علم، اخلاق و عرفان هستند که از فراز این قله، چشمه های زیادی جوشیده است.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: امام خمینی(ره) با تاکید بر اصل اسلام این حرکت بزرگ را شروع کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند، پس باید همواره مراقب باشیم تا از این اهداف دور نشویم.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: امام خمینی(ره) نشانه بیداری مسلمانان را رفع مشکلات داخلی، قطع وابستگی به ‌ابرقدرت‌ها، مستقل شدن و خودباوری دانسته اند، صدور انقلاب را انتقال تجربه بیداری ملت ایران به کشورهای دیگر تلقی می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان گفت: امام همواره توصیه داشتند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید؛ بنابراین مکتب عزت امام یکی از حالت‌هایی است که همواره باید حفظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha